تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۲۰۱۵۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برگزاری لیگ بیلیارد برای اولین بار در خوزستان
  رییس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس خوزستان از برگزاری رقابت‌های لیگ بیلیارد برای اولین بار در استان خبر داد و گفت: هدف از انجام این کار ایجاد انگیزه بین ورزشکاران استان است.

مجید شیرین کار اظهار داشت: طی سال‌های گذشته نبود یک لیگ پویا و فعال در استان احساس می‌شد لذا یکی از اهداف ما در سال جاری برگزارd مسابقات لیگ بیلیارد است و قطعا این موضوع به پیشرفت این رشته در استان کمک می‌کند.

رییس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس خوزستان گفت: برای رشد و توسعه این رشته باید به سنین پایه بیشتر توجه کنیم لذا بنا داریم یک دوره طرح استعدادیابی در مدارس استان برگزار کنیم و افراد مستعد و علاقه مند را شناسایی و به آنها آموزش‌های لازم را ارائه دهیم.

وی برگزاری مسابقات بین‌المللی در استان را عاملی برای ایجاد انگیزه بیشتر در بین ورزشکاران دانست و گفت: یکی از برنامه‌های مهم ما در سال جاری میزبانی مسابقات بین‌المللی و کشوری است و امیدواریم از این طریق ورزشکاران بیشتری به تیم ملی راه پیدا کنند.

شیرین کار به احیای بولینگ و بولس در استان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه به کمک سازمان آب و برق استان امکانات خوبی در رشته بولینگ در اهواز فراهم است به گونه‌ای که حتی می‌توانیم میزبان مسابقات کشوری باشیم. ما در این بخش برنامه‌های مختلفی داریم و قطعا به نتیجه ایده‌آل خواهیم رسید.

وی در خصوص رشته بولس گفت: این رشته به تازگی به دست هیات استان سپرده شده و بنا داریم در سال جاری با کمک هیات کارگری استان، کلاس‌های آموزشی مفیدی را برگزار کنیم تا نوجوانان و جوانان استان بیشتر با این رشته آشنا شوند.

رییس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس خوزستان گفت: هیات استان از افراد علاقمند به این ورزش تقاضا دارد که پیش از ایجاد فضای دلخواه برای دنبال کردن ورزش بولینگ و بیلیارد و خریداری اجناس گران ‌قیمت این ورزش، برای تشکیل باشگاه ابتدا به هیات مراجعه کنند.

به گزارش ایرنا در حال حاضر بیش از ۲۰۰ ورزشکار سازمان یافته به صورت حرفه ای در رشته بیلیارد و بولینگ خوزستان فعالیت می کنند همچنین بیش از ۱۵ باشگاه بیلیارد در اهواز مجوز فعالیت در این رشته را دارند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار