تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۴
کد خبر: ۲۰۱۶۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جزئیات حادثه قتل ۲ جوان در یکی از باغ ویلاهای دزفول تشریح شد
  از سوی فرمانده انتظامی دزفول جزئیات حادثه قتل دو جوان غیربومی در یکی از باغ ویلاهای این شهرستان تشریح شد.

  سرهنگ روح الله گرواندی اظهار کرد: شامگاه شب گذشته (سیزدهم خردادماه سال جاری) در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه سه فرد مجروح با سلاح سرد درب یکی از بیمارستان‌های دزفول رها شده‌اند، بلافاصله اکیپی از مأموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران پلیس و بررسی موضوع مشخص شد چند فرد غیربومی و دارای سوابق کیفری بر اثر مصرف زیاد مواد مخدر در یکی از باغ ویلاهای دزفول با سلاح سرد با یکدیگر درگیر شده‌اند و سپس سه نفر از آنان که حال مساعدی نداشتند در کنار یکی از بیمارستان‌های دزفول رها شدند.

فرمانده انتظامی دزفول با بیان اینکه ۲ نفر از مجروحان به علت شدت جراحت وارده در بیمارستان فوت کردند، تصریح کرد: نفر سوم نیز پس از مداوا برای تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی قرار دارد.

سرهنگ گراوندی ادامه داد: با توجه به اینکه برابر دستورالعمل‌ها و مصوبات ستاد بیماری کرونا اجاره باغ ویلا ممنوع بوده است، مالک متخلف باغ ویلا دستگیر و ملک مذکور پلمب شد.

وی تأکید کرد: نیروی انتظامی تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری عاملان این دو قتل آغاز کرده است و نتیجه متعاقباً اعلام خواهد شد.

به گزارش مهر، از زمان آغاز شیوع کرونا تاکنون بر اساس مصوبه ستاد مدیریت کرونا و شورای تأمین شهرستان دزفول اجاره باغ ویلاهای این شهرستان تا اطلاع ثانوی ممنوع شده است.

به رغم این ممنوعیت، بسیاری از مالکان باغ ویلاها بی‌توجه به بحران موجود، باغ ویلای خود را اجاره می‌دهند.

حدود سه هزار باغ ویلا در شهرستان دزفول وجود دارد و تاکنون حدود ۵۰ باغ ویلا در نقاط مختلف دزفول توسط گشت بازرسی ستاد مدیریت کرونا شهرستان به دلیل پذیرش مهمان و مسافر در این ایام کرونایی پلمب شده‌اند.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی دزفول یکی از عوامل اصلی افزایش آمار کرونا در این شهرستان، برگزاری تجمعاتی از قبیل مهمانی، دورهمی و جشن عروسی در باغ ویلاهای دزفول است.

طی روزهای گذشته بسیاری از مردم دزفول نسبت به اجاره دادن این باغ ویلاها و برگزاری دورهمی و جشن‌های مختلط توسط افراد غیربومی در این باغ ویلاها معترض شده‌اند.


مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار