تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۷
کد خبر: ۲۰۱۶۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز فعالیت باشگاه‌های بدنسازی در خوزستان از هفته آینده
 مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از آغاز فعالیت باشگاه‌های بدنسازی در استان از هفته آینده و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

افشین حیدری  در خصوص بازگشایی اماکن ورزشی پس از تقریباً چهار ماه تعطیلی به دلیل شیوع کرونا، اظهار کرد: باشگاه‌های بدنسازی هفته آینده با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی خوزستان و دبیرخانه ستاد مبارزه با کرونا در استان و بر اساس شیوه نامه بهداشتی که اداره کل ورزش و جوانان خوزستان تنظیم و به این دبیرخانه ارسال می‌کند، فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

وی با تاکید بر اهمیت سلامتی ورزشکاران نیز گفت: لازم است که تمام مالکان و مربیان باشگاه‌های بدنسازی نسبت به ضد عفونی باشگاه‌ها به صورت مرتب و همچنین تعیین سانس‌های اختصاصی و پیشگیری از ازدحام بیش از حد جمعیت و تعیین سانس‌ها با حضور تعداد کم افراد، توجه داشته باشند.

 مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان افزود: همچنین شیوه نامه اجرایی مربوط به فعالیت باشگاه‌های بدنسازی تا فردا، پانزدهم خردادماه به دبیرخانه ستاد مبارزه با کرونا تحویل داده خواهد شد تا ان‌شاالله پس از تصویب نیز باشگاه‌داران فعالیت خود را شروع کنند.

وی با قدردانی از همکاری خوب باشگاه‌داران در این مدت، گفت: خیلی از آن‌ها آسیب جدی دیده‌اند ولی همراهی‌شان قابل تمجید است. ان‌شاالله این باشگاه‌های ورزشی از هفته آینده فرصت بازگشایی و فعالیت سالم را پیدا خواهند کرد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار