تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۸
کد خبر: ۲۰۱۶۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مجتمع‌های خدماتی رفاهی خوزستان ملزم به رعایت نکات بهداشتی هستند
 معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان گفت: با توجه به رفع ممنوعیت تردد در جاده‌ها، مجتمع‌های خدماتی رفاهی استان باید بصورت جدی رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در دستور کار قرار دهند.

 محمدطلا شجاعی روز چهارشنبه در نشست بررسی الزامات رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در مجتمع‌های خدماتی رفاهی اظهارداشت: پیرو نامه ارسال شده از سوی وزارت بهداشت به وزارت راه و شهرسازی و میراث فرهنگی، باتوجه به رفع ممنوعیت تردد در محورهای کشور، خدمات رسانی با رعایت نکات بهداشتی در مجتمع های خدماتی رفاهی باید مورد توجه قرار گیرد.
وی افزود: کمیته ویژه استان متشکل از نماینده فنی استانداری خوزستان، نمایندگان انجمن صنفی مجتمع‌های خدماتی رفاهی، شرکت‌های پخش فرآورده‌های نفتی اهواز و آبادان، معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان باید بصورت جدی این موضوع را در دستور کار خود قرار دهند.
معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان بیان کرد: مجتمع‌های خدماتی رفاهی برای تامین دستکش و مواد ضدعفونی با مشکل مواجه هستند که باید نسبت به رفع این مشکلات توسط کمیته به ویژه استانداری اقدام شود.
شجاعی با تاکید بر اینکه رستوران‌های مجتمع‌های خدماتی رفاهی غیرفعال هستند، گفت: با وجود رعایت نکات بهداشتی از سوی مجتمع‌ها، نظارت‌های ویژه باید از سوی کمیته انجام شود.
وی یکی از عوامل شیوع ویروس کرونا را نازل جایگاه‌های سوخت عنوان کرد و افزود: شرکت‌های پخش فرآورده‌های نفتی باید در این خصوص نظارت‌های لازم را با توجه به دستورالعمل‌های صادر شده داشته باشند.
معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان اذعان کرد: پاسخگویی به سامانه ۱۴۱ استانی شده و شرایط جوی، وضعیت محورها، موقعیت مساجد مجتمع‌های خدماتی رفاهی و شکایات  به صورت گویا توسط اپراتورهای استان پاسخ داده و پیگیری می‌شود.

نشست بررسی الزامات رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در مجتمع‌های خدماتی رفاهی با حضور مسئولان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان در محل این اداره برگزار شد.

به گزارش ایرنا خوزستان با داشتن ۴۳ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی نسبت به طول راه‌ها مقام ۱۸ و از نظر تعداد مجتمع‌ها پس از اصفهان رتبه دوم را دارد.

خوزستان با ۱۴ هزار کیلومتر راه به دلیل دارا بودن وسعت منطقه، مرزهای آبی و خاکی و ترانزیتی بودن جاده‌های آن، تردد بسیار بالایی دارد.

 تردد سالیانه راه‌های اصلی خوزستان ۱۲۰ میلیون تردد است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار