تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲
کد خبر: ۲۰۱۶۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استفاده از باغ‌ویلاهای متخلف به عنوان نقاهتگاه بیماران کرونایی
استاندار خورستان گفت: در صورت نیاز، از ویلاهای متخلف در دزفول به عنوان نقاهتگاه بیماران کرونایی استفاده خواهد شد.
  غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در جلسه ستاد کرونا شهرستان دزفول اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی دزفول نسبت به راه اندازی و تجهیز چهارمین ICU بیمارستان بزرگ دزفول اقدام نموده و دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برای تأمین نیروی انسانی کادر پرستاری و پزشکی آی سی یو جدید در راستای کمک به کادر درمانی و پرستاری دزفول، برای یک ماه همکاری کند.

استاندار همچنین با اعلام اینکه برای اخذ و تجهیز ١٠ تخت آی سی یو دیگر از وزارت بهداشت برای شهرستان دزفول اقدام خواهند نمود، تأکید کرد: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی دزفول با وجود داشتن مسائل و مشکلات مالی، هرچه سریع‌تر نسبت به پرداخت بخشی از مطالبات پرستاران و پرسنل اقدام نماید.

استاندار خوزستان بیان کرد: هنوز تجهیزات جدید از جمله یک دستگاه سی تی اسکن خریداری شده توسط دانشگاه علوم پزشکی دزفول در یکی از گمرکات کشور باقی مانده و ترخیص نشده‌است که در این خصوص با رییس کل گمرک ایران گفتگویی انجام‌خواهدشد تا با اضافه شدن این دستگاه اقدامات درمانی در بیمارستان افزایش یابد.

شریعتی ادامه داد: علی‌رغم مساعدت‌های مالی قبلی، پیگیری خواهیم کرد منابع مالی جدید از طریق سازمان برنامه و بودجه کشور و سایر منابع استانی به دانشگاه علوم پزشکی دزفول تزریق شود.

وی با تأکید بر تشکیل جلسه کمیته علمی استان خوزستان درخصوص مدیریت بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی دزفول در هفته جاری، اذعان کرد: به منظور انتقال تعداد بیمار بیشتر به مرکز نقاهتگاهی دزفول، ضمن تشکر از اقدامات سپاه پاسداران تاکنون، خواستند که از مجموعه نقاهتگاهی این شهرستان پشتیبانی بیشتری داشته باشند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: آب و برق باغ ویلاهای دزفول که اجاره داده می‌شوند قطع خواهد شد تا با کسانی که دستور‌العمل‌های لازم در خصوص مقابله با ویروس کرونا را رعایت نمی‌کنند، برخورد قاطع صورت گیرد و چنانچه نیاز باشد از ویلاهای متخلف به عنوان نقاهتگاه بیماران کرونایی استفاده خواهد شد.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار