تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶
کد خبر: ۲۰۱۶۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
راه روستایی "گرمز" بهبهان بهسازی می‌شود
 رئیس اداره نظارت بر ساخت راه‌های فرعی و روستایی اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان از آغاز عملیات اجرایی بهسازی، تعریض و روکش آسفالت راه روستایی گرمز در شهرستان بهبهان خبر داد.

محمدعلی طالبی‌پور اظهار کرد: با توجه به شرایطی که در محور روستایی گرمز در شهرستان بهبهان وجود داشت تصمیم به ترمیم، تعریض و روکش آسفالت این مسیر گرفته شد تا تردد خودروها در این مسیر بهبود یابد.

وی افزود: اقدامات مورد نیاز در این مسیر و استقرار ماشین‌آلات لازم و تهیه مواد، ترمیم، تعریض و روکش آسفالت این مسیر آغاز شده است.

رئیس اداره نظارت بر ساخت راه‌های فرعی و روستایی اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: طول این مسیر ۳.۵ کیلومتر و عرض آسفالت آن ۶ متر است. اجرای این طرح به افزایش ایمنی حمل و نقل و همچنین سهولت تردد روستاییان منطقه کمک شایانی می‌کند.

طالبی‌پور عنوان‌ کرد: اعتبار هزینه‌شده برای اجرای تعریض، بهسازی و روکش آسفالت مسیر روستایی گرمز در شهرستان بهبهان ۱۸ میلیارد ریال بوده و از محل منابع استانی تامین شده است.

وی خاطرنشان کرد: اجرای این چنین طرح‌هایی که باعث سهولت تردد روستایی می‌شود، می‌تواند از نظر اقتصادی بسیار حائز اهمیت باشد و حمل محصولات کشاورزی در صورت مطلوب بودن شرایط جاده‌ای می‌تواند به بهترین شکل و بدون دغدغه انجام شود.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار