تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۲۰۱۶۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پلمب هشت واحد نانوایی در آبادان
 سرپرست مرکز بهداشت آبادان به انجام بیش از ۲۸۰ مورد بازرسی از واحدهای نانوایی این شهرستان از ابتدای خردادماه تاکنون اشاره کرد و گفت:هشت واحد نانوایی در آبادان به علت رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی پلمب شدند.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی آبادان نجمه سیدآقامیری شنبه اظهار داشت:دومین مرحله از بازدید بهداشتی ویژه نانوایان در خصوص اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی تیم بهداشت محیط این مرکز آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

وی افزود:در این مرحله ۷۳ اخطاریه بهداشتی در رابطه با رفع نواقص موجود برای واحدهای نانوایی‌ شهرستان آبادان صادر شد.

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان آبادان با اعلام اینکه بیش از ۲۰۰ اخطاریه نیز برای دیگر واحدهای صنفی مختلف در آبادان صادر شده است گفت: ۱۹ واحد صنفی به دلیل تخلف بهداشتی پلمب شدند.

وی همچنین  از شهروندان آبادانی خواست ضمن ثبت‌نام در سامانه salamat.gov.ir  با عدم حضور در اجتماعات و عدم خروج غیر ضروری از منزل، مجموعه بهداشتی را در مهار بیماری کرونا یاری نموده ضمن اینکه هرگونه تخلف بهداشتی را به شماره تلفن ۱۹۰ اطلاع دهند.

افزایش روند ابتلا به بیماری کرونا در استان خوزستان موجب تشدید بازرسی بهداشتی از واحدهای صنفی این استان شده است.واحدهای صنفی که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نکنند از سوی ستاد مبارزه با کرونا تعطیل می شوند.

اوایل خردادماه نیز ۲ کارخانه یخ‌سازی به علت رعایت نکردن مسایل بهداشتی در آبادان پلمب شدند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار