تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۲۰۱۶۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان خبر داد:
تامین روشنایی فرودگاه اهواز تا پایان خرداد
  مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان از پیشرفت ۹۵ درصدی عملیات کابل‌کشی سیستم روشنایی باند فرودگاه اهواز خبر داد و گفت: انجام این عملیات تا پایان خردادماه ادامه خواهد داشت.

سیدمهدی رزاز  در خصوص آخرین وضعیت فرودگاه شهید سپهبد قاسم سلیمانی اهواز اظهار کرد: با توجه به همه محدودیت‌ها در شرایط کنونی، با تلاش اداره‌کل تجهیزات و سامانه‌های فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و فرودگاه اهواز توانستیم به پیشرفت ۹۵ درصدی در عملیات کابل‌کشی سیستم روشنایی باند فرودگاه دست یابیم.

وی افزود: با توجه به فرسودگی و معیوب بودن سیستم روشنایی باند، عملیات تعویض کابل این سیستم به طول ۵۷ هزار متر از ۲۵ فروردین آغاز شد و قرار بود تا ۱۸ خردادماه به اتمام برسد اما روند اجرای این طرح به زمان بیشتری نیاز دارد و عملیات تا پایان خردادماه ادامه خواهد داشت.

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان گفت: نصب سامانه کمک ناوبری ILS، نصب چراغ‌های جدید، کابل‌کشی سیستم روشنایی، درزگیری آسفالت، لاستیک‌زدایی و رنگ‌آمیزی از جمله اقداماتی است که در باند فرودگاه در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به این عملیات، در حال حاضر امکان پذیرش پروازها روزانه از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ بعد از ظهر میسر نیست و پروازهای ورودی و خروجی در بازه زمانی ساعت ۱۷ تا ۹ صبح روز بعد در حال انجام است.


مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار