تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۲۰۱۶۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فروشگاه اینترنتی درب اتوماتیک دیاکو

درب اتوماتیک چیست ؟

درب اتوماتیک یکی از انواع درب­ هایی است که به وسیله حسگرهای حرکتی یا ریموت های کنترل، باز و بسته می­شوند؛ برای ساده سازی ورود و خروج و جلوگیری از اتلاف زمان کاربرد دارد. درب­های اتوماتیک به دلیل فراهم کردن یکی از نیازهای مهم و ضروری جامعه که همان امنیت است، تولید شده اند. این درب ها در قسمت ورودی هر مکانی قرار می­گیرند و در امنیت آن، نقش بسیارمهمی ایفا می کنند.

اگر شما هم به دنبال برقراری امنیت ساختمان خود هستید، می توانید درب اتوماتیک خود را از شرکت دیاکو تهیه کنید. قیمت درب اتوماتیک ارائه شده توسط این شرکت بسیار مناسب بوده و از موتوردرب اتوماتیک منحصر به فردی بهره مند است.

در دنیای مدرن امروزی، درب اتوماتیک یکی از درب های کاربردی است؛ به دلیل راحتی کار بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. آیا شما هم علاقه­ مند به آشنایی با درب اتوماتیک هستید؟ اگر اینطور است به شما پیشنهاد می کنیم خواندن این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله سعی کردیم شما را با درب اتوماتیک، قیمت درب اتوماتیک و موتور درب اتوماتیک آشنا کنیم.

فروشگاه اینترنتی درب اتوماتیک دیاکو

با توجه به پیشرفت فنّاوری و نیاز اساسی به درب های اتوماتیک، امروزه شاهد رواج بسیار زیاد این درب ها هستیم. کشور ایران هم، از این قاعده مستثنا نبوده و همسان با دیگر کشورها، درب های اتوماتیک بسیار زیبایی تولید می کند. این درب ها در موقعیت های مختلفی مورداستفاده قرار می گیرند؛ به عنوان مثال می توان به درب حیاط، درب پارکینگ، درب ورودی ساختمان، درب ورودی بانک و مواردی مانند آن اشاره کرد.

درب اتوماتیک نوعی درب برقی بوده که کارکرد و ساختار آن بر اساس سیستم الکترومکانیکی است. درب های الکترومکانیکی دارای یک جک هستند که این جک از شفتی برخوردار است؛ این شفت با سرعت ثابت و مشخصی به سمت عقب و جلو حرکت می کند؛ و باعث باز و بسته درب می­شود. حرکت شفت جک به وسیله افزایش قدرت و توان جک درنتیجه انتقال نیروی موتور به گیربکس انجام می­شود.

انواع درب های اتوماتیک

درب های اتوماتیک برقی با توجه به محل نصب و ساختار آن ها، انواع مختلفی دارند که در ادامه برخی از آن ها را نام می بریم:

· درب اتوماتیک لولایی یا جک

· درب اتوماتیک کرکره برقی

· درب اتوماتیک سکشنال

· درب کشویی یا جک ریلی

· درب کشویی تلسکوپی

· درب تاشو

درب های اتوماتیک و متحرک فروشگاه ها، بانک ها، پارکینگ خانه های ویلایی و انواع مجتمع های مسکونی، مراکز خدماتی و بیمارستان ها، ازجمله مکان هایی هستند که از درب اتوماتیک برای وارد و خارج شدن در آن ها استفاده می شود. در واقع باید بگوییم کارکرد این درب ها پیچیده نیست ولی نصب سیستم هوشمند آن، نیازمند تخصص و مهارت فنی است. طبیعتا شما به تنهایی قادر به نصب درب اتوماتیک با تمام تجهیزات الکترونیکی آن نخواهید بود و برای این کار نیاز به یک استاد کار ماهر دارید.

مزایای درب اتوماتیک

در دنیای امروزی استفاده از وسایل مدرن افزایش یافته است. یکی از وسایل مدرن تولید شده درب اتوماتیک برای منازل و مجتمع های تجاری است که باعث راحتی کار و صرفه جویی در زمان می شود. درب های اتوماتیک به شکل های مختلفی طراحی و تولید می شود که این امر هم باعث زیبایی چشمگیر منازل یا ساختمان تجاری شما می شود؛ هم به بهبود عملکرد آن کمک شایانی می کند. این درب ها به سه شکل دوسویه، کشویی و تاشو تولید می شوند.

شما می توانید با توجه به سبک خانه یا ساختمان تجاری خود، جنس این درب ها را از مواد محکم و سخت مانند آلومینیوم، فولاد، فایبرگلاس و چوب انتخاب کنید که علاوه بر تکمیل سبک خاص و زیبای خود، استحکام و دوام آن را نیز تأمین نمایید.

از دیگر مزایای درب های اتوماتیک، آسان باز شدن آن است و برای افراد کهنسال و بچه های کوچک بسیار مناسب است؛ همچنین به افرادی که در حال حمل وسایل سنگین، چمدان یا نوزاد هستند یاری می رساند.

درب های اتوماتیک از ایمنی بالایی برخوردار هستند؛ به وسیله ی این درب ها به راحتی می توانید ساختمان خود را در مقابل سارقان احتمالی حفاظت کنید.

قیمت درب اتوماتیک باکیفیت

درب های اتوماتیک شرکت دیاکو با کیفیت بالایی تولید می شوند تا خیال مشتری را برای استفاده آسان از آن راحت کنند. عاملی که سبب کاهش هزینه ی نهایی درب اتوماتیک می شود، اپراتور آن است. اپراتورهای معروف درب اتوماتیک برندهایی مانند: Label , DKM , Holux , BETA , FAA , Tiuny هستند. . علاوه بر میزان هزینه اپراتور ، قطعاتی مانند فریم ، شیشه ، باطری پشتیبان ، قفل برقی ، هزینه ی حمل و نصب درب اتوماتیک جزو هزینه های ثابت در قیمت درب اتوماتیک می باشد .

موتور درب اتوماتیک و انواع آن

دانکر یکی از شناخته شده تریم برندهای آلمانی موجود درزمینه موتور درب های اتوماتیک است. این موتورها بدون زغال هستند به همین دلیل از میزان طول عمر بیشتری برخوردار هستند؛ همچنین نیاز به سرویس سالانه آن کمتر است. به دلیل دارا بودن قطعات باکیفیت، توانایی نگهداری و تحمل درب های سنگین وزن را دارد. موتور درب اتوماتیک به انواع موتور درب اتوماتیک ریلی، شیشه ای، آسانسور و پارکینگی تقسیم می شود.

فروشگاه اینترنتی درب اتوماتیک دیاکو

فروشگاه اینترنتی درب اتوماتیک دیاکو

شرکت دیاکو به عنوان یکی از شرکت های بزرگ و نوین در زمینه ارائه انواع درب های اتوماتیک، در تلاش است تا محصولات با کیفیت و ممتاز را به مشتریان خود عرضه کند. برای داشتن درب های بادوام و استحکام بالا، پیشنهاد می کنیم تا از فروشگاه اینترنتی دیاکو بازدید کنید و با خرید از آن درب ساختمان خود را زیبا کنید.

برای خرید می توانید به سایت شرکت دیاکو به آدرسdiakodoor.com .www مراجعه کنید.


:
:
:
آخرین اخبار