تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹
کد خبر: ۲۰۱۷۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حل مشکلات روستاها اولویت جدی ماست/ مردم به مدیر جهادی نیاز دارند
  نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حل مشکلات روستاها اولویت جدی ماست، گفت: تأمین آب شرب و کشاورزی مهم‌ترین نیاز جدی روستائیان است.

 سید لفته احمدنژاد شامگاه گذشته در جمع دهیاران بخش کارون شهرستان خرمشهر در سخنانی به اهمیت وظایف دهیاران و لزوم تقویت همه جانبه آنان برای خدمات‌رسانی بهتر اشاره کرد و گفت: متأسفانه امروز شرایط روستاها مطلوب نیست و مردم در زمینه تأمین آب شرب و آب مورد نیاز دام و کشاورزی خود با مشکل مواجه هستند.

وی افزود: حل مشکلات روستاییان اولویت جدی ماست و در این زمینه فرمانداران و بخشداران باید با برگزاری جلسات متعدد مشکلات مردم هر چه سریع‌تر بررسی و حل کنند.

احمد نژاد بر لزوم بازدید و سرکشی مستمر مسئولان از روستاها تأکید کرد و گفت: مسئولان به جای پشت میز نشینی باید در میدان‌دار خدمت به مردم باشند.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم خرمشهر نیازمند مدیران جهادی هستند نه دیپلمات.

احمد نژاد گفت: تأمین آب شرب و کشاورزی مهم‌ترین نیاز جدی روستاییان است که استاندار خوزستان و وزارت نیرو برای حل آن باید هر چه سریع‌تر چاره اندیشی کنند.

وی ادامه داد: ما در اول قدم هستیم و به مسئولان با زبان نرم در خصوص حل دغدغه‌های مردم تأکید می‌کنیم اما مردم و مسئولان بدانند این شرایط به زودی تغییر خواهد کرد.

احمد نژاد افزود: برای رسیدگی به امور مردم خرمشهر با هیچ احدی تعارف نخواهیم داشت و در این زمینه از همه ظرفیت‌های قانونی استفاده خواهیم کرد.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار