تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۲۰۱۷۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اخطار اداره‌کل ورزش خوزستان به باشگاه‌های بدنسازی
  معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به بازگشایی باشگاه‌های بدنسازی در صورت انجام نکات بهداشتی به منظور حفظ سلامت مردم، گفت: تنها باشگاه‌های دارای مجوز حق بازگشایی دارند و  بازرسی ما از تمام باشگاه‌های در حین فعالیت نیز ادامه دارد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، گزارش آن باشگاه به اطلاع مراجع ذیربط خواهد رسید.

ابراهیم نصیری  در خصوص بازگشایی باشگاه‌های بدنسازی و نحوه نظارت بر آن‌ها، اظهارکرد: در اطلاعیه‌ای که طی روزهای گذشته از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان منتشر شد، باشگاه‌ها برای بازگشایی ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی شده‌اند و حق سرپیچی ندارند. در همین اطلاعیه نیز قید شده که باشگاه‌هایی حق بازگشایی دارند که دارای مجوز باشند.

وی بیان کرد: باشگاه‌ها باید بدانند که اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان از بازرسی غافل نخواهد شد زیرا سلامت مردم خط قرمز ما محسوب می‌شود و هرگز اجازه نمی‌دهیم سلامتی افراد به خطر بیفتد. پس اگر در بازرسی‌ها متوجه شویم باشگاهی نکات بهداشتی را رعایت نکرده است با آن برخورد جدی صورت می‌گیرد. همانطور که پیش از این نیز با باشگاه‌هایی که به دستور ما نسبت به تعطیلی باشگاه‌ها به منظور عدم گسترش ویروس کرونا تمکین نکردند، برخورد جدی صورت گرفت.

معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: از این پس نیر نظارت قوی خواهیم داشت و تاکید می‌کنم تنها باشگاه‌های دارای مجوز که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده‌اند، حق بازگشایی دارند و در صورت مشاهده فعالیت باشگاه‌های فاقد مجوز، مطمئناً پلمب خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد: ماموریت ذاتی اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان، حفظ و ارتقاء سطح سلامتی، نشاط و شادابی جامعه است و با توجه به بازگشایی باشگاه‌های بدنسازی پس از چندماه به دلیل شیوع کرونا، هم ستاد مبارزه با کرونای استان و هم ستاد ملی مبارزه با کرونا، ما را موظف به نظارت بر باشگاه‌ها کرده است و ما نیز مطمئناً کار را رها نخواهیم کرد. ضمن این که خود باشگاه‌داران عموماً افراد موجه هستند و مطمئناً نسبت به رعایت اصول ایمنی و بهداشتی نهایت اهتمام را دارند. به هرحال در صورت برخورد با موردی مبنی بر تخلف، گزارش آن باشگاه را به اطلاع مراجع ذیربط خواهیم رساند تا برخورد لازم با آن صورت بگیرد و در این زمینه نیز با هیچ کسی تعارف نداریم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار