تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۲۰۱۷۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
روسای هفت هیات ورزشی خوزستان تغییر می‌کنند
  مسئول روابط عمومی اداره‌ کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: در نیمه اول سال جاری روسای هفت هیات ورزشی استان با برگزاری مجامع انتخابی، تغییر خواهند کرد.

احسان حاجی نجف اظهار داشت: تعیین تکلیف روسای هیات‌های اسکواش، شنا، اسکیت، بسکتبال، انجمن های ورزشی، شمشیربازی و جودو استان از سال گذشته در دستور کار این اداره کل قرار داشت اما به دلیل شیوع بیماری کرونا برگزاری مجامع انتخاب رییس هیات میسر نبود.

وی با بیان اینکه دوره ریاست چندین هیات ورزشی دیگر در سال جاری به پایان می‌رسد که به دنبال انجام مراحل ثبت نام از نامزدها هستیم گفت: تلاش ما برگزاری انتخاباتی سالم و به دور از حاشیه است تا سکان هیات‌های ورزشی را به دست شایسته‌ترین فرد بسپاریم. روسای جدید هیات ها نباید تصور کنند که بعد از برگزاری انتخابات به حال خود رها می‌شوند بلکه تمام عملکرد آنها توسط اداره کل رصد می‌شود.

حاجی نجف با بیان اینکه مجامع هیات‌ها این قدرت را دارند که در صورت عملکرد نامناسب، حتی رییس هیات را استیضاح کنند افزود: مسئولیت اعضای مجامع تنها رای دادن نیست بلکه انتظار داریم اگر رییس هیاتی خوب کار نکرد، این موضوع را به  فدراسیون و اداره کل گزارش دهند وپیگیری کنند.

وی با بیان اینکه کمک ما با توجه به میزان اقدام و عمل هیات‌ها است گفت: اداره‌ کل ورزش خوزستان موظف به کمک به هیات‌ها است نه اینکه از صفر تا صد منابع مالی آن‌ها را تامین کند و این موضوع در آیین‌نامه نیز آمده است.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: در سال جاری پروژه‌های ورزشی بسیاری در استان به بهره‌برداری می‌رسد که موجب افزایش سرانه ورزشی استان خواهد شد. همچنین تلاش می‌کنیم در صورت ریشه‌کن شدن بیماری کرونا، میزبان رویدادهای کشوری مختلف باشیم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار