تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۲۰۱۷۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس هیات پرورش اندام خوزستان:
نظارت دقیق بر باشگاه‌های بدنسازی راهبرد اصلی ماست
  رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خوزستان گفت: شیوع بیماری کرونا در استان موجب شد دغدغه اصلی ما برای حفظ سلامت ورزشکاران، نظارت بر باشگاه‌های بدنسازی باشد.

اردوان قاسمی  اظهار داشت: در شرایط موجود همه ما وظیفه داریم فضایی در باشگاه‌های بدنسازی و پرورش اندام ایجاد کنیم که خانواده‌ها با آرامش خاطر بیشتری فرزندان و جوانان خود را به این محلهای  ورزشی بسپارند.

وی با بیان اینکه باید امانت‌دار خوبی برای حفظ و تربیت جوانان ورزشکار باشیم افزود: کنترل و نظارت بر فعالیت باشگاه‌های بدنسازی در راستای ارائه خدمات مفید و پاک به ورزشکاران این رشته جزء اصلی‌ترین برنامه‌های ما در سال جاری است.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خوزستان گفت: هیات استان در سال‌های اخیر همواره جزو هیات‌های فعال و برنامه‌محور کشور بوده و ورزشکاران زیادی را تربیت و به تیم‌های ملی تقدیم کرده است.

وی با بیان این که تعطیلی باشگاه های بدنسازی، معیشت هزاران نفر را در استان تحت تاثیر قرار داده است، بیان کرد: با بازگشایی مجدد باشگاه‌های بدنسازی، دستورالعمل‌های بهداشتی به جد در این اماکن رعایت می‌شود تا سلامت ورزشکاران و مربیان به خطر نیفتد ، همچنین با متخلفان از پروتکل‌ها  به شدت برخورد می‌کنیم.

قاسمی با اشاره به تلاش‌های اداره کل ورزش و جوانان استان برای جبران آسیب مالی وارد شده به باشگاه‌های ورزشی گفت: قرار است وزارت ورزش و جوانان با هماهنگی ستاد ملی مقابله با کرونا حمایتهای لازم را از باشگاه‌های ورزشی به عمل آورد.

وی عنوان کرد: تمام باشگاه‌ها ابتدا باید مجوزهای لازم را از سوی وزارت ورزش و بهداشت اخذ کنند و در صورت تایید نهایی می‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند. بیش از ۷۰۰ باشگاه بدنسازی و پرورش اندام مجوزدار در استان فعالیت می‌کنند که انتظار داریم تمام پروتکل‌های بهداشتی را برای حفظ سلامت ورزشکاران رعایت کنند.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خوزستان گفت: ما به همه باشگاه‌ها اعلام کردیم تا پس از ثبت‌نام در سامانه وزارت بهداشت نسبت به پر کردن فرم‌های مربوطه اقدام کنند. با هماهنگی هیات پزشکی ورزشی استان کار نظارت بر باشگاه‌ها را به صورت جدی انجام خواهیم داد و با متخلفین برخورد می‌کنیم.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار