تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۲۰۱۷۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فیفا باشگاه فولاد خوزستان را به پرداخت ۲۳۰ هزار دلار محکوم شد
 رای صادره از سوی فیفا در خصوص شکایت ۲ بازیکن برزیلی از باشگاه فولاد خوزستان اعلام و این باشگاه محکوم به پرداخت ۲۳۰ هزار دلار شد.

 به محض پرداخت این مبلغ از سوی باشگاه، پنجره نقل و انتقالات تیم فوتبال فولاد خوزستان باز خواهد شد.

در پرونده ۲ بازیکن(سیلوا سوارز) Vinicius Silva Soares و (لوپز لائوریندو) Vinicius Lopes Laurindo ، وکلای بازیکنان در مکاتبات خود با باشگاه فولادخوزستان، به ترتیب درخواست مبلغ ۳۳۰هزار دلار و ۷۵۰هزار دلار بابت مبلغ قرارداد و غرامت از باشگاه فولاد داشتند که پس از ارجاع پرونده به اتاق حل اختلاف فیفا، با دفاعیات صورت گرفته، در نهایت این باشگاه محکوم به پرداخت مبلغ ۱۵۰هزار دلار و ۸۰ هزار دلار به انضمام هزینه دیرکرد به این ۲ بازیکن شد. 

در آرای صادره از سوی فیفا قید شده که پس از پرداخت مبالغ فوق، محرومیت ثبت قرارداد جدید (پنجره نقل و انتقالات)بازیکنان تیم فولاد خوزستان برداشته خواهد شد.

در مجموع از درخواست یک میلیون و ۸۰ هزار دلاری وکلای بازیکنان، باشگاه فولاد خوزستان به پرداخت مبلغ ۲۳۰ هزار دلار که تنها بخشی از اصل مبلغ قرارداد بازیکنان با باشگاه فولاد بوده است به انضمام هزینه دیرکرد محکوم شده است. این باشگاه در حال آماده سازی مراحل پرداخت مبالغ به بازیکنان و بازشدن پنجره نقل و انتقالاتی خود است.

تیم فوتبال فولاد خوزستان اکنون با ۳۳ امتیاز در مکان ششم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار