تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۲۰۱۷۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نمی‌توان اسم سالن تمرینی‌مان را سالن گذاشت!
  ملی‌پوش بوکس ۶۳ کیلوگرم ایران با بیان این‌که آن‌جایی که در ایذه تمرین می‌کنیم، اصلا سالن نیست و نمی‌توان اسم آن را سالن بوکس گذاشت، گفت: بعد از مسابقات قهرمانی ایران در سال ۹۷ در اهواز که از چهار طلای تیم استان، ۲ مدال را بوکسورهای ایذه‌ای کسب کردند، قرار بود یک رینگ به شهرستان ایذه بدهند اما هنوز خبری نیست.

اشکان رضایی  در خصوص آخرین مسابقات کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۱، اظهار کرد: قرار بود، این رقابت‌ها اردیبهشت‌ماه امسال برگزار شود ولی با توجه به شیوع کرونا به تعویق افتاد و هنوز زمان آن مشخص نیست. البته از اسفندماه سال گذشته که از گزینشی المپیک برگشتم، تمریناتم را متوقف نکرده‌ام و نگذاشتم کرونا باعث افت بدن من شود و اکنون نیز شرایط ایده‌آلی دارم.

وی با بیان این‌که فعلا در بلاتکلیفی به سر می‌بریم و منتظر هستیم زمان دقیق مسابقات جهانی را اعلام کنند، گفت: با اعلام زمان دقیق این رقابت‌ها، با برنامه‌ریزی بیشتری تمریناتم را ادامه خواهم داد. فعلا در شهرستان ایذه تمرین می‌کنم و هنوز زمان برگزاری اردوی تیم‌ملی هم مشخص نیست. تنها کاری که در این شرایط از دست ما برمی‌آید، این است که بدن‌مان را در شرایط مطلوب نگه داریم تا دچار افت نشود.

این ملی‌پوش بوکس با بیان این‌که به کسب سهمیه المپیک امیدوار هستم، گفت: انگیزه‌ام برای رسیدن به این مهم، بیش از قبل شده است و می‌خواهم با قدرت بیشتری نسبت به مسابقه قبلی به رینگ برگردم و ان‌شاءالله سهمیه را کسب کنم. بوکس رشته‌ای است که نتیجه آن قابل پیش‌بینی نیست و به قول معروف یک مشت است که نتیجه را تعیین می‌کند.

وی همچنین در خصوص شرایط تمرینی‌اش در شهرستان ایذه و این‌که آیا سالن بوکس این شهرستان وضعیت بهتری نسبت به قبل پیدا کرده است؟ عنوان کرد: باور کنید، آن‌جایی که تمرین می‌کنیم، اصلا سالن نیست و نمی‌توان اسم آن را سالن بوکس گذاشت و به همین دلیل من بیشتر در خانه و روی آسفالت تمرین می‌کنم زیرا تمرین در آن سالن آسیب‌دیدگی را بیشتر می‌کند.

رضایی گفت:‌ چنین سالنی، انگیزه بوکسورهای جدیدی که می‌خواهند فعالیت خود را در این رشته شروع کنند، تحت تاثیر قرار می‌دهد. انتظارمان این است با توجه به این‌که ایذه این همه قهرمان و ملی‌پوشِ بوکس دارد، توجه ویژه‌ای به آن شود و مسئولان ورزش خوزستان نیز به وضعیت سالن بوکس ایذه رسیدگی کنند. بعد از مسابقات قهرمانی ایران در سال ۹۷ در اهواز که از چهار طلای تیم استان، ۲ مدال را بوکسورهای ایذه‌ای کسب کردند، قرار بود یک رینگ به شهرستان ایذه بدهند اما هنوز خبری نیست ولی بعد به شهرستان‌هایی توجه می‌کنند که تا حالا یک قهرمان هم معرفی نکرده‌اند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار