تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۲۰۱۸۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ترس خانواده‌ها از ورزش کردن فرزندان در ایام کرونایی
  رییس هیات وزنه برداری خوزستان گفت: شیوع بیماری کرونا و گسترش آن در خوزستان موجب شده تا خانواده‌ها از ترس فرزندانشان را به تمرین نفرستند.

سیدعلیرضا قریشی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: وزنه‌برداری یک رشته انفرادی است و مجوز فعالیت مجدد آن از اردیبهشت صادر شد اما چون خوزستان از لحاظ شیوع کرونا در وضعیت قرمز است، نمی‌توان به طور جدی تمریناتمان را شروع کنیم لذا کارها را با آرامی پیش برده و منتظر هستیم در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد.

وی افزود: برگزاری مسابقات لیگ خوزستان در رده‌های سنی مختلف، اجرای برنامه‌های آموزشی و اعزام به مسابقات کشوری جزو برنامه‌های امسال ماست اما بیماری کرونا دست و بال ما را بسته و هنوز هیچ چیز قطعی نیست. امیدوارم هر چه زودتر این بیماری ریشه‌کن شده و بتوانیم برنامه‌های خود را اجرایی کنیم.

رییس هیات وزنه‌برداری خوزستان گفت: برگزاری مسابقات بانوان و گسترش آن را در خوزستان مدنظر داریم اما به دلیل کرونا نمی‌توانیم اقدام خاصی انجام دهیم اگرچه در طول این مدت با ارایه کلیپ‌های آموزشی، به شناساندن این رشته برای نوجوانان و جوانان علاقه‌مند استان کمک کردیم.

وی بیان کرد: وزنه‌برداری خوزستان نسبت به گذشته رشد خوبی داشته و مدال‌های آسیایی، جهانی و بین‌المللی ما بهتر از گذشته است از طرفی میل جوانان به این رشته بیشتر شده است. یکی از برنامه‌های ما استعدادیابی و برگزاری مسابقات تخصصی برای نونهالان پسر و دختر است به شرطی که کرونا اجازه فعالیت را به ما بدهد.

قریشی گفت: وزنه برداری خوزستان پارسال شاهد یکی از بهترین دوران های خود بود و ورزشکاران این استان در بالاترین سطح از مسابقات موفق به کسب نشان شدند. برگزاری کلاس‌های دانش افزایی مربیگری و داوری در خوزستان نسبت به استان‌های کشور بیشتر بود که این عامل نیز در پیشبرد علم مربیان استان تاثیر به سزایی داشت.

وی افزود: در چند سال گذشته، با همت و مساعدت مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، استانداری خوزستان و تمامی ارگان‌های استان و کمک خیرین چندین مسابقه کشوری را برگزار کردیم همچنین تعداد مسابقات استانی را افزایش دادیم تا موتور وزنه برداری خوزستان با سرعت بیشتری حرکت کند.

رییس هیات وزنه‌برداری خوزستان در خصوص احداث خانه وزنه‌برداری خوزستان گفت: خانه وزنه‌برداری خوزستان در مجموعه ۱۶ هکتاری اهواز قرار دارد که اکنون پی آن اجرا شده و تلاش می‌کنیم هر چه سریعتر این مکان راه‌اندازی شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار