تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۳
کد خبر: ۲۰۱۸۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سه بازیکن تیم نفت آبادان به کرونا مبتلا شدند
 سرپرست تیم صنعت نفت آبادان گفت: مرحله سوم تست کرونا از بازیکنان تیم به عمل آمد که مشخص شد سه بازیکن تیم به این بیماری مبتلا هستند.

مرتضی دهداری اظهار داشت: هر سه بازیکن اکنون در قرنطینه به سر می‌برند که امیدواریم هر چه زودتر بهبود یافته و به جمع دیگر بازیکنان اضافه شوند.

وی افزود: در مرحله دوم تست‌گیری نیز هفت عضو تیم صنعت نفت آبادان مبتلا به کرونا شدند که بلافاصله آنها در قرنطینه قرار گرفتند. نتیجه مرحله سوم نمونه‌گیری از بازیکنان، یکشنبه شب اعلام شد که تست کرونای هر هفت نفر منفی اعلام شد.

سرپرست تیم صنعت نفت آبادان در خصوص تمرینات این تیم نیز گفت: پس از اینکه هفت عضو تیم مبتلا به کرونا شدند به تشخیص کادر فنی تمرینات تیم برای حفظ سلامتی بازیکنان تعطیل شد اما با مشخص شدن نتیجه دور سوم تست‌گیری، سرمربی تیم تشخیص داد که تمرینات را بعد از چند روز استراحت، از شب گذشته آغاز کند.

وی با اشاره به اینکه خوزستان اکنون از نظر شیوع کرونا در وضعیت قرمز به سر می‌برد و این موضوع کار را برایمان سخت کرده است گفت: قطعا بسیاری از باشگاه‌ها از جمله نفت آبادان توان اجرایی کردن تمام دستورالعمل ‌های بهداشتی را ندارند ولی در حد توان دستورالعمل های بهداشتی را در تمرین و محل اسکان بازیکنان رعایت می‌کنیم.

دهداری بیان کرد: بازیکنان مقیم آبادان در منزل شخصی خود سکونت داشته اما افراد بیرون از استان اکنون در خوابگاه به سر می‌برند و برای پیشگیری از ابتلا به کرونا برای هر بازیکن یک اتاق مجزا در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایرنا تیم نفت آبادان اکنون با ۳۳ امتیاز در مکان هفتم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار