تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۹
کد خبر: ۲۰۱۸۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرار ما از کمپ تمرینی دروغ است
  مربی تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان با رد فرار این تیم از کمپ تمرینی در تهران به دلیل پرداخت نکردن پول، گفت: فرار ما از این کمپ دروغ است؛ یکسری شیطنت‌ها ایجاد شد که به بازیکنان نفت، شام و ناهار ندهید و همین نیز باعث شد که این کمپ را ترک کنیم و به هتل دیگری برویم.

حسین پاشایی  در خصوص صحبت مطرح شده مبنی بر این‌که نفت‌مسجدسلیمان برای اینکه پول محل اقامت خود در کمپ تمرینی تهران را پرداخت نکند، از این کمپ فرار کرد، اظهارکرد: فرار ما از این کمپ دروغ است. در این زمینه مشکلی بین باشگاه ما و پیمانکاری که این کمپ را برای تیم در نظر گرفته بود، به وجود آمد و بعد نیز به خاطر این‌که تست کرونای یکی از بازیکنان ما مثبت شده بود، یکسری شیطنت‌ها ایجاد شد که به بازیکنان نفت، شام و ناهار ندهید و همین باعث شد که در نهایت این کمپ را ترک کنیم.

وی ادامه داد: به هر حال صحبت‌های مطرح شده در خصوص تغییر مکان اردوی تیم در تهران، کاملا نادرست است، زیرا قرار شد هزینه اقامت‌مان در آن کمپ، طی یک فاکتور به باشگاه تحویل داده شود تا مسئولان باشگاه نیز آن‌ مبلغ را پرداخت کنند و اصلا مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

مربی تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان گفت: وقتی در این کمپ اقامت داشتیم، به ما گفتند ساختمان محل اقامت را ترک کنید و به ساختمان دیگری در کمپ بروید. این ساختمان نیز از شرایط سرمایشی خوبی برخوردار نبود و بازیکنان ما هم زیر بار حرف زور نرفتند و در نهایت نیز در هتل دیگری که شرایط خیلی بهتری از آن کمپ دارد، مستقر شدیم.

وی با بیان این‌که شرایط تمرینی‌مان در اردوی تهران بسیار خوب است و باشگاه‌ نیز با چنگ و دندان تمام هزینه‌های تیم را پرداخت می‌کند، افزود: نمی‌شود مشکلات مالی را کتمان کرد و باید فکر اساسی در این زمینه صورت بگیرد اما باشگاه تمام تلاش خود را داشته است.

پاشایی در خصوص بازی تدارکاتی نفت‌مسجدسلیمان مقابل پیکان نیز عنوان کرد: نسبت به مدت زمانی که تمرینات‌مان را شروع کرده‌ایم، بازی خیلی خوبی داشتیم و راضی‌کننده بود. در ادامه نیز روز چهارشنبه همین هفته به مصاف آلومینیوم اراک خواهیم رفت و همچنین بازی‌هایی با هوش طلایی ساوه و پارس جنوبی‌جم برگزار خواهیم کرد.

وی در پایان نیز خاطر نشان کرد: با توجه به گرمای هوا و وضعیت قرمز استان خوزستان، با نظر باشگاه فعلا در تهران خواهیم بود و با بهتر شدن شرایط نیز به مسجدسلیمان برمی‌گردیم.


مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار