تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۲۰۱۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پرداخت بدهی اسفند 90؛
شرط معافیت کارفرمایان از پرداخت دیركرد بیمه
علی تركاشوند ، مدیركل تامین اجتماعی خوزستانمدیركل تامین اجتماعی خوزستان گفت: بر اساس قانون بودجه سال 1391كارفرمایانی كه بدهی معوقه (تا پایان اسفند ماه 1390) خود را بپردازند یا آن تقسط كرده و تعیین تكلیف كنند از پرداخت جرایم دیركرد بدهی معاف خواهند شد.

'علی تركاشوند' روز دوشنبه به مناسبت هفته تامین اجتماعی خوزستان ، در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: كارفرمایان استان خوزستان این آمادگی را داشته باشند به محض ابلاغ و اجرایی شدن این قانون ، به تدریج به شعب تامین اجتماعی در سراسر استان مراجعه كرده و نسبت به تعیین تكلیف بدهی معوقه خود اقدام كنند.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام 'تولید ملی و حمایت از كار و سرمایه ایرانی' اظهار داشت: مجموعه تامین اجتماعی خوزستان تلاش می كند در كنار مولدان و كارفرمایان كه در عرصه اقتصاد كشور نقش آفرینی می كنند مشكلات فراروی بخش تولید را برطرف كرده و همگام با آنان در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری بكوشند.

مدیركل تامین اجتماعی خوزستان همچنین از افتتاح سه ساختمان جدید تامین اجتماعی شامل شعبه شماره یك اهواز و شعب رامشیر و لالی به منظور خدمات رسانی بهتر به افراد زیرپوشش صندوق تامین اجتماعی خبر داد.

تركاشوند افزود: ساختمان های افتتاح شده جدید جایگزین ساختمان های فرسوده و نامناسب فعلی شده است.

به گفته وی هم اكنون 34شعبه تامین اجتماعی ، چهار كارگزاری و سه شعبه اقماری در سطح استان خوزستان مشغول خدمت رسانی به مردم هستند.

مدیركل تامین اجتماعی خوزستان افزود: تا پایان سال جاری نیز چند ساختمان جدید با جانمایی مناسب جایگزین شعب فرسوده فعلی می شود.

تركاشوند همچنین از احتمال اتصال صندوق تامین اجتماعی به دفاتر پیشخوان دولت در سال جاری به منظور دسترسی آسان تر به خدمات تامین اجتماعی خبر داد.

وی گفت: در این ارتباط رایزنی هایی به منظور انجام وظایف تامین اجتماعی از سوی دفاتر پیشخوان دولت انجام شده است كه امید است به نتیجه نهایی برسد.

تركاشوند با تایید افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال جاری افزود: هنوز افزایش حقوق بازنشستگان رسما' ابلاغ نشده است ولی به محض اجرایی شدن نسبت به افزایش دریافتی بازنشستگان زیرپوشش تامین اجتماعی خوزستان اقدام خواهد شد.

هفته تامین اجتماعی از 25تا 31 تیرماه می باشد.
:
:
:
آخرین اخبار