تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۲۰۱۸۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کسب ۶۴ مدال مختلف در حوزه ورزش کارگری خوزستان در سال گذشته
  رئیس هیات ورزشی کارگری استان خوزستان از کسب ۶۴ مدال رنگارنگ جهانی، آسیایی و کشوری توسط ورزشکاران این هیات در سال گذشته خبر داد.

حمید غفاری  اظهار داشت: ورزشکاران استان در ششمین دوره بازی‌های جهانی ۲۰۱۹ اسپانیا با کسب هشت مدال طلا، هشت نقره و ۲ برنز و در مجموع با کسب ۱۸ مدال در رشته‌های شنا، کشتی فرنگی، تنیس‌روی‌میز و پتانک بانوان موجب افتخار کشور شدند.

وی بیان کرد: برگزاری اردوی تیم‌های ملی کارگری کشور در رشته‌های کشتی فرنگی و پتانک آقایان و بانوان در استان، اعزام ۱۳۸ ورزشکار در قالب ۲۵ تیم آقایان و بانوان به مسابقات کشوری از دیگر اقدامات حوزه ورزش کارگری خوزستان در سال گذشته بود.

رئیس هیات ورزشی کارگری استان خوزستان به اعزام ۸۸ ورزشکار در قالب ۱۶ تیم آقایان در رشته‌های مختلف به مسابقات قهرمانی کارگری کشور و کسب مقام‌ های قهرمانی در رشته شطرنج و نایب قهرمانی در رشته‌های‌ بوکس و کاراته اشاره کرد و گفت: ورزشکاران کارگر خوزستان در رشته‌های انفرادی موفق به کسب ۱۱ مدال طلا، پنج مدال نقره و ۱۶ مدال برنز در بخش آقایان شدند.

وی ادامه داد: همچنین۵۰ ورزشکار در قالب ۹ تیم در رشته‌های مختلف بانوان به مسابقات قهرمانی کارگری کشور اعزام که موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی در رشته‌های شطرنج، تنیس روی میز و والیبال شدند. بانوان استان در رشته‌های انفرادی سه مدال طلا، ۲ نقره و چهار مدال برنز کسب کردند.

غفاری به میزبانی خوزستان از مسابقات شطرنج آقایان و بانوان قهرمانی کارگری کشور در سال گذشته اشاره کرد و گفت: این مسابقات با حضور ۱۰ تیم در بخش بانوان و ۱۴ تیم در بخش آقایان در اهواز برگزار شد که با قهرمانی تیم آقایان و نایب قهرمانی تیم بانوان خوزستان همراه بود.

وی افزود: سال گذشته قرار بود میزبان مسابقات فوتبال دسته اول و کاراته کنترلی کشور باشیم که به دلیل شیوع بیماری کرونا این مسابقات لغو شد. در سال جدید برای اولین بار در کشور مسابقات مجازی کاتای کاراته را در چهار رده سنی برگزار کردیم که با استقبال خوبی همراه بود.

رییس هیات ورزش کارگری خوزستان بیان کرد: در سال جاری میزبان مسابقات تنیس روی میز بانوان کشور در آبادان هستیم همچنین مسابقات فوتبال دسته اول و کاراته کشور دراهواز برگزار خواهد شد. تمامی مسابقات انتخابی استان در رشته‌های مختلف جهت اعزام نفرات و تیم‌های برتر به مسابقات کشوری انجام خواهد شد.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار