تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۲۰۱۸۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استعدادیابی اولویت مهم هیات هندبال خوزستان است
  رییس هیات هندبال خوزستان گفت: اولویت اصلی ما در سال جاری توجه به بحث استعدادیابی بوده و هدفمان کسب مقام در رقابت‌های المپیاد استعدادهای برتر کشور است.

سروش کجبافی  اظهار داشت: ما در رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان همواره در مسابقات کشوری مقام آور هستیم اما در مسابقات المپیاد استعدادهای برتر موفق عمل نمی‌کنیم که این موضوع جای بحث دارد.

وی عنوان کرد: درصورت ادامه این روال ، در زمینه پشتوانه‌سازی برای سال‌های آینده با مشکل مواجه شویم بنابراین درخواست میزبانی المپیاد استعدادهای برتر کشور در بخش دختران و پسران را دادیم.

رییس هیات هندبال خوزستان بیان کرد: کلکسیون هندبال استان اکنون کامل است و تیم‌های ما در مسابقات لیگ برتر، نوجوانان و جوانان جز برترین‌های کشور هستند لذا در سال جاری مهمترین برنامه ما توجه به رده سنی نونهالان خواهد بود.   

وی با بیان اینکه حتی اگر به این رشته کمک نشود چرخ هندبال خوزستان در حال حرکت است گفت: انتظار داریم که آموزش و پرورش استان در این رشته فعالیت کند و در زمینه استعدادیابی به ما کمک کند.

کجبافی در خصوص حضور نمایندگان استان در رقابت‌های لیگ برتر آقایان و بانوان افزود: کل بودجه هر ۲ تیم در لیگ برتر شاید معادل هزینه یک بازیکن فوتبال شود، از طرفی حمایت از ۲ تیم کاملا بومی هندبال استان علاوه بر ارتقای سطح هندبال خوزستان، باعث شادی، نشاط و امید در میان ورزشکاران و خانواده‌های آنان خواهد شد.

:
:
:
آخرین اخبار