تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۴
کد خبر: ۲۰۱۹۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ارائه بسته‌های تشویقی به کامیون‌های حامل چغندر قند از خوزستان
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از ارائه بسته‌های تشویقی به کامیون‌های حامل چغندر قند از خوزستان به مقاصد مورد نظر خبر داد.

غلامعباس بهرامی‌نیا با اشاره به جابه‌جایی محصولات کشاورزی از خوزستان به سایر مقاصد اظهار کرد: روزانه حدود ۱۲ تا ۱۵ هزار تن گندم، ۳۴ هزار تن تره‌بار و ۲۲ هزار تن چغندر قند، توسط ۲ هزار و ۷۹۰ کامیون به نقاط مختلف کشور جابه‌جا می‌شوند.

وی افزود: مقاصد اصلی جابه‌جایی محصولات کشاورزی، استان‌های اصفهان، فارس، کرمانشاه، همدان، قزوین و چهارمحال و بختیاری است و کامیون‌ها پس از بارگیری از شهرهای مختلف خوزستان راهی این مقاصد می‌شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به اهمیت حمل چغندر قند از شهرهای شوش، اندیمشک و دزفول به خارج از استان تصریح کرد: به منظور تقویت ناوگان جهت حمل محموله‌های چغندر قند از مبداء شهرهای شمالی خوزستان شامل شوش، اندیمشک و دزفول اقداماتی جهت هدایت کامیون‌ها به این مناطق از سوی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان انجام شده است.

وی با بیان اینکه از تردد روزانه ۲ هزار و ۷۹۰ کامیون حامل محصولات کشاورزی، به طور میانگین روزانه حدود ۵۶۰ کامیون چغندر قند به مقاصد مورد نظر حمل می‌کنند، گفت: یکی از راهکارهای تشویقی این است که از ۱۴ خردادماه به بعد به همه کامیون‌هایی که دارای بارنامه حمل چغندر قند از مبدا اندیمشک و شوش و دزفول باشند، یک نوبت مجوز دریافت بار خارج از نوبت، بدون نیاز به انتظار جهت دریافت بار از بندر امام خمینی(ره) داده می‌شود.

بهرامی‌نیا افزود: همچنین به عنوان راهکار تشویقی، برای همه کامیون‌هایی که دارای پنج فقره بارنامه حمل چغندر قند از مبدا اندیمشک، شوش و دزفول از ۱۴ خردادماه به بعد باشند، یک جفت لاستیک در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم با ارائه بسته‌های پیشنهادی، حمل محصول چغندر از خوزستان به مقاصد مورد نظر به حدود ۸۰۰ تا یک هزار کامیون در روز برسد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار