تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۲۰۱۹۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سال ۹۹، سالی برای استعدادیابی در هندبال خوزستان
 رییس هیات هندبال خوزستان گفت: باتوجه به این‌که خیال‌مان از بابت داشتن تیم در لیگ برتر کشور راحت شده است، در سال ۹۹ تمرکزمان روی مقوله استعدادیابی و کار در بخش پایه خواهد بود.

سروش کجبافی درخصوص برنامه‌های مدنظر این هیات در سال ۹۹، اظهارکرد: در شش ماهه دوم سال گذشته در تمام رده‌های سنی شاهد کسب عناوین برتر تیم‌های استان در مسابقات مختلف کشوری بودیم و موفق شدیم پس از چند سال، نمایندگانی در بخش آقایان و بانوان در لیگ برتر داشته باشیم. موضوعی که خلاء آن به شدت در استان خوزستان احساس می‌شد و نداشتن تیم نیز باعث کوچ ورزشکاران شایسته خوزستانی به استان‌های دیگر شده بود.

وی بیان کرد: حالا که خیال‌مان از بابت داشتن تیم در لیگ برتر کشور راحت است، در سال ۹۹ تمرکزمان روی مقوله استعدادیابی و کار در بخش پایه خواهد بود. همچنین اگر شرایط مهیا باشد و فدراسیون هندبال و وزارت ورزش نیز صلاح بداند، امسال از المپیاد استعدادهای برتر بخش پسران و دختران میزبانی خواهیم کرد. این میزبانی بدون شک نقطه عطفی در هندبال خوزستان جهت استعدادیابی خواهد بود.

رییس هیات هندبال خوزستان گفت: علاوه بر توجه ویژه به استعدادیابی، حمایت از تیم‌های خوزستان در مسابقات کشوری و کمک به موفقیت تیم‌های استان در لیگ برتر آقایان و بانوان و سایر لیگ‌های کشوری در حد بضاعت، در دستور کار هیات خواهد بود تا تیم‌های‌مان نسبت به گذشته حضور قدرتمندتر و شایسته‌تری در کشور داشته باشند و بتوانیم همچون سال ۹۸ مقام‌های خوبی کسب کنیم.

وی با بیان این‌که خوزستان استعداد و پتانسیل خوبی در هندبال دارد و در صورت حمایت بیشتر از سوی مسئولان می‌تواند بیش از این حرف برای گفتن داشته باشد، عنوان کرد: امسال به بخش داوری و آموزش این بخش نیز توجه ویژه خواهیم داشت تا کوبل داوری موفقی در لیگ برتر داشته باشیم. ما قدر استعدادها، داوران و مربیان استان را می‌دانیم و با داشتن این همه ظرفیت می‌توانیم آینده خیلی بهتری را برای هندبال خوزستان رقم بزنیم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار