تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۴
کد خبر: ۲۰۲۰۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تیم نفت مسجدسلیمان با بحران مالی روبه رو است
  مدیر رسانه‌ای تیم نفت مسجدسلیمان گفت: تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان این روزها شرایط خوبی ندارد و بحران مالی در تیم بیداد می‌کند و باید گفت که  زنگ خطر کناره‌گیری این تیم از لیگ برتر به صدا درآمده است.

مهران حسنوند  بیان کرد: اگر مسوولان استان و شهرستان فکری به حال این موضوع نکنند حضورمان در ادامه مسابقات لیگ مبهم است.

وی گفت: با توجه به بخشنامه وزارت نفت مبنی بر تیمداری نکردن در لیگ برتر، از این پس وزارت نفت نمی‌تواند هیچ کمکی به ما کند و این موضوع حساب باشگاه را کاملا خالی کرده است. 

حسنوند بیان کرد: ۹ بازی به پایان مسابقات لیگ باقی مانده و اکنون برای تامین هزینه جاری تیم با مشکل روبه رو هستیم؛ اگر همکاری برخی از دوستان نبود نمی‌توانستیم در تهران اردو بزنیم. با توجه به این مصوبه، نمی‌توانیم از زمین چمن باشگاه و مهمانسرای شرکت نفت استفاده کنیم و اگر فکری به حال این موضوع نشود باید از لیگ کناره گیری کنیم.

وی گفت: نفت مسجدسلیمان یک تیم ریشه دار است و با زندگی مردم این شهرستان عجین شده است. ما با وجود همه مشکلاتی که داشتیم تا اینجای رقابت‌ها عملکرد بسیار خوبی داشته و در نیمه بالایی جدول قرار داریم اما از این پس نمی‌دانیم چه بر سر تیم می‌آید.

حسنوند با بیان اینکه تا الان هیچ ارگانی غیر از وزارت نفت به ما کمک مالی نکرده ادامه داد: چندی پیش ۱۰۰ میلیارد ریال از سوی وزارت نفت برای کمک به باشگاه به حساب اداره کل ورزش و جوانان خوزستان واریز شد که از این میزان تنها ۵۰ میلیارد ریال به حساب باشگاه واریز شد در حالی که اکنون در شرایط سختی قرار داریم و از لحاظ مالی به شدت زیر فشار هستیم.

وی ادامه داد: الان اگر تیم از تهران به مسجدسلیمان بیاید نمی دانیم بازیکنان را در کجا اسکان دهیم و چطور هزینه پروازمان را تامین کنیم. متاسفانه همان بلایی که چند سال قبل تیم نفت تهران دچار آن شد درگیر تیم نفت مسجدسلیمان شده و به نوعی استارت حذف این تیم ریشه دار زده شده است.

 اعضای تیم نفت مسجدسلیمان از حدود ۲ هفته قبل اردوی تدارکاتی خود را در تهران برپا کردند اما مشکلات مالی دغدغه‌ زیادی را برای این تیم ایجاد کرده است و در این شرایط مدیران باشگاه به دنبال جذب حامی مالی برای تامین هزینه‌های جاری هستند.

تیم نفت مسجدسلیمان در لیگ نوزدهم با هدایت مهدی تارتار نتایج خوبی کسب کرده است و خیالشان برای بقا در لیگ راحت است از طرفی نفت یکی از تیم های صعود کننده به نیمه نهایی جام حذفی است.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار