تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۲۰۲۱۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سبقت فولاد از نفتی‌های خوزستان برای حضور در لیگ برتر فوتبال
 نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور در حالی از سر گرفته می‌شود که سه نماینده خوزستان خود را آماده حضور در این رقابت‌ها می‌کنند.

 با اعلام هیات فوتبال خوزستان، طبق اعلام سازمان لیگ تمام بازی‌های نمایندگان خوزستان در اهواز، آبادان و مسجدسلیمان بدون حضور تماشاگر برگزار می شود.

باشگاه فولاد تمام پروتکل‌های بهداشتی را برای میزبانی از حریفان رعایت کرده و تمهیدات لازم را نیز در نظر گرفته است و در این راستا اولین مسابقه لیگ بین فولاد و استقلال در اهواز برگزار می‌شود. 

فولادی‌ها در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی از ۲ نماینده دیگر استان و حتی دیگر باشگاه‌های کشور پیشی گرفته و تمام موارد اعلام شده از سوی سازمان لیگ را در ورزشگاه خانگی خود انجام داده‌اند.

باشگاه‌های نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان به دلیل مشکلات مالی فراوان، نتوانسته‌اند اقدام اساسی در خصوص پروتکل های بهداشتی را انجام دهند اگرچه قرار است به این ۲ باشگاه کمک شود.

زمین بازی در اختیار تیم نفت مسجدسلیمان قرار گرفته اما هنوز تونل ضدعفونی در ورزشگاه این شهرستان نصب نشده است که تا روز بازی این مهم انجام می‌شود.

بنا به مصوبه‌ ستاد ملی مبارزه با کرونا، برگزاری مسابقات در شهرهای با وضعیت قرمز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بلامانع است اما تیم‌های میزبان باید شرایط برگزاری مسابقات را داشته باشند.

تیم‌های نفت آبادان و مسجدسلیمان در اولین بازی خود پس از سه ماه تعطیلی به مصاف تیم‌های پارس جنوبی و شاهین بوشهر می‌‍روند.

تیم‌های فولاد، نفت آبادان، نفت مسجدسلیمان درحال حاضر با کسب ۳۳،۳۳ و ۳۴ امتیاز در مکان‌های ششم، هفتم و هشتم جدول رده بندی قرار دارند.

رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور از روز چهارم تیرماه با انجام بازی فولاد و استقلال آغاز می‌شود و هر سه نماینده استان شانس کسب سهمیه آسیایی دارند.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار