تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۵:۵۳
کد خبر: ۲۰۲۱۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
باشگاه نفت مسجدسلیمان
مخالف برگزاری مسابقات لیگ برتر هستیم
 مدیر رسانه ای باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: مخالف برگزاری مسابقات لیگ برتر هستیم چرا که معتقدیم سلامتی بازیکنان و کادر فنی بسیار مهمتر است.

مهران حسنوند  بیان کرد: هفت باشگاه لیگ برتری امروز در نامه‌ای خواهان برگزار نشدن مسابقات لیگ شدند که نفت مسجدسلیمان نیز یکی از این باشگاه‌ها است و اعضای تیم این نامه را امضا کرده‌اند.

وی با بیان اینکه رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی برای تیم ما بسیار سخت است افزود: تیم های دیگر تونل ضدعفونی دارند و تمام پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می کنند اما ما هزینه چنین کاری را نداریم و این موضوع سلامت بازیکنان را به خطر می اندازد.

مدیر رسانه ای باشگاه نفت مسجدسلیمان با اشاره به اینکه به تصمیم سازمان لیگ مبنی بر برگزاری مسابقات معترض هستیم گفت: ویروس کرونا ناشناخته است و هر روز به یک شکل خود را نشان می دهد از طرفی امکانات بسیاری از باشگاه ها از جمله ما به حدی نیست که با این ویروس مقابله کنیم.

تساوی بدون گل نفت مسجدسلیمان و پارس جنوبی

وی گفت: امروز تیم ما در یک دیدار تدارکاتی رو در روی پارس جنوبی قرار گرفت که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. 

به گزارش ایرنا تیم نفت مسجدسلیمان هم اکنون با کسب ۲۸ امتیاز در مکان هشتم جدول رده بندی قرار دارد. نفتی‌ها روز هشتم تیر در نخستین بازی خود پس از چهار ماه تعطیلی به مصاف تیم شاهین بوشهر می‌روند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار