تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹
کد خبر: ۲۰۲۲۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آذری: فولاد با تیم‌های دیگر تفاوت دارد/ تمرکزمان روی ۱۰ بازی آینده است نه فقط استقلال
 مدیرعامل فولاد خوزستان می‌گوید ۱۰ بازی داریم که همه آن‌ها برای فولاد اهمیت زیادی دارند و اگر بتوانیم تمام بازی‌های‌مان را با قدرت بازی کنیم، روز آخر حرفی برای گفتن خواهیم داشت.

سعید آذری درباره وضعیت بازگشن پاتوسی اظهار کرد: دیروز آخرین تلاش‌مان این بود که مسیر بازگشتش از اتیوپی به فرانکفورت، از آن‌جا به اتریش و از اتریش به ترکیه و از ترکیه به ایران فراهم کنیم که متاسفانه این مسیر هم باتوجه به این‌که مسیر ترکیه به ایران دیروز بسته شد، میسر نشد. حتی خودش هم برای بازگشت از این مسیر طولانی راضی شده بود و حتی بدون خانواده‌اش می‌خواست برگردد تا به تیم ملحق شود. متاسفانه دوباره دیروز این راه بسته شد.

او درباره جذب پاتوسی به صورت دائم گفت: پاتوسی خودش می‌داند که تفاوت فولاد با بقیه تیم‌ها چیست چرا که اکثر تیم‌ها مشکلات عدیده‌ای از لحاظ مالی دارند. یک فوتبالیست دو عنصر برایش مهم است که یکی فوتبال بازی کردن و دیگری دریافت به موقع پولش است که تیم فولاد در این مورد با تیم‌های دیگر تفاوت دارد. فوتبالیست‌ها به تیمی می‌روند که باشگاه بتواند به تعهداتش عمل کند اما به هر حال باید بگویم فعلا تمرکزمان روی ۱۰ بازی آینده است. اگر پاتوسی به بازی استقلال نرسید امیدوارم بتوانیم به بازی‌های بعد او را برسانیم.

مدیرعامل فولاد خوزستان درباره وضعیت قرمز خوزستان گفت: همه خوزستان در وضعیت قرمز نیست و فقط یکی دو شهر وضعیت حاد دارند. ما تا امروز حدود یک میلیاردو نیم هزینه کردیم تا بتوانیم پروتکل‌ها را رعایت کنیم. البته باتوجه به آمار، خود تهران هم وضعیت بهتری نسبت به خوزستان ندارد. وقتی رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجباری شده است، نشان می‌دهد به هر حال وضعیت تهران از خوزستان دست کمی ندارد.

او در رابطه با بازی مقابل استقلال تهران عنوان کرد: فقط بازی با استقلال برای‌مان ملاک نیست. من از روز اولی که آمدم این مساله را عنوان کردم که باید برای بهترین‌ها بجنگیم. ما فرآیند خوبی را داشتیم طی می‌کردیم که متاسفانه با آمدن کرونا متوقف شد ولی از روزی که دوباره تمرینات شروع شد اردوی خیلی خوبی در تهران فراهم کردیم و آن ‌چیزی که در توان‌مان بوده را مهیا کردیم و آقای نکونام هم باتوجه به دانش فنی و وقتی که صرف کرده تیمش در شرایطی قرار دارد که در مقابل هر تیمی یک بازی مقتدارانه به نمایش بگذارد.

آذری در پایان اضافه کرد: فقط به نتیجه و یک تک بازی فکر نمی‌کنیم. ما ۱۰ بازی داریم که همه آن‌ها برای فولاد اهمیت زیادی دارند. باید تمام بازی‌های‌مان را با قدرت بازی کنیم و اگر بتوانیم حداکثر امتیاز را کسب کنیم روز آخر می‌توانیم حرفی برای گفتن داشته باشیم. فولاد باید برای بهتر شدن تلاش کند و این‌که آخرش چه اتفاقی می‌افتد تمرکزمان را به هم نمی‌زند و فقط می‌خواهیم رو به جلو حرکت کنیم و بهتر شویم. اگر تلاش‌مان را انجام دهیم می‌توانیم به اهداف‌مان برسیم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار