تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۹
کد خبر: ۲۰۲۳۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
درباره مشکلات نفت نمی‌توان کسی را متهم به کم‌کاری کرد
 مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با بیان این که مشکلات فرا روی تیم به شدت آزاردهنده است، گفت: این مشکلات بیشتر به خاطر وجود قانون مجلس است و نمی توان کسی را متهم به کم کاری کرد.

حسین پاشایی درخصوص وضعیت نفت مسجدسلیمان در پی اتفاقات اخیر و ایجاد مشکل برای استفاده این تیم از خوابگاه و زمین تمرین در شهرستان که در نهایت با پیگیری مسئولان باشگاه حل شد، اظهارکرد: متاسفانه مشکلاتی که اکنون فرا روی تیم نفت قرار دارد، به شدت آزاردهنده است و قطعا می تواند تاثیر منفی روی کار تیم بگذارد.

وی افزود: این مشکلات بیشتر به خاطر وجود قانون مجلس است و نمی توان کسی را متهم به کم کاری کرد. انصافا مدیریت باشگاه سنگ تمام گذاشته و با چنگ و دندان به دنبال رفع مشکلات تیم است. امیدواریم که با همکاری مسوولان سیاسی و ورزشی استان، راهکاری برای حل مشکلات تیم پیدا شود زیرا واقعا حیف است که تیمی مثل نفت مسجدسلیمان و مردم خونگرم این شهر که واقعا از لحاظ امکانات شرایط خوبی ندارند از این بابت متضرر شوند. البته مدیرعامل باشگاه با وجود تمام مشکلات، انصافا به هر نحوی با ما همکاری دارد و در حال تلاش برای بهبود وضعیت تیم است که واقعا جای تشکر دارد.

مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: مسایل فنی مطابق میل کادر فنی در حال انجام است و تمرینات در بُعد فنی و تاکتیکی نیز روال خوبی دارد و از لحاظ روحی و روانی هم مشکلی وجود ندارد. فقط مشکلات مالی داریم که با وجود نماینده ورزش دوست مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی و همچنین تلاش هیات مدیره، مخصوصا مدیر عامل، همگی به حل این مشکل نیز امیدواریم.

وی در خصوص گله مندی تارتار نسبت به حمایت نشدن تیم های نفتی از سوی وزارت نفت نیز گفت: حرف های آقای تاتار، درد دل تمام اعضای باشگاه است و واقعا از وزارت نفت و شخص آقای زنگنه، وزیر محترم نفت، انتظار کمک دارند. کسانی که از نزدیک با مردم عزیز مسجدسلیمان زندگی کرده اند، می دانند که تیم نفت، تمام عشق و زندگی مردم مسجدسلیمان است و آن ها حاضرند خیلی از مشکلات و کمبودها را به خاطر سربلندی این تیم تحمل کنند.

پاشایی در ادامه نیز با ابراز رضایت از نتایج تیم در لیگ نوزدهم، افزود: خدا را شکر نتایج تیم باعث رضایت مردم شده که همین رضایت مندی نیز برای کادر فنی و شخص آقای تاتار باعث خوشحالی بوده است. ان شاءالله هم در لیگ برتر و هم در جام حذفی بتوانیم بهترین نتایج را کسب کنیم.

وی همچنین درباره وضعیت بازیکن این تیم که به کرونا مبتلا شده بود نیز گفت: خدا را شکر بازیکن مان وضعیت خوبی دارد و تست کرونای تنها یک بازیکن، مثبت شده بود که با طی دوران نقاهت و رفع مشکل و منفی شدن تست های مجددش، به تیم اضافه شد.

مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره بازی با شاهین بوشهر پس از تقریبا ۴ ماه وقفه در لیگ برتر، عنوان کرد: بازی در این شرایط برای همه تیم ها سخت است. خصوصا بازی با تیم های ته جدولی که بازی برای آن ها حکم احیای زندگی را دارد. از لفظ احیا به جای مرگ استفاده می کنم زیرا ورزش همیشه زنده کننده است. در مجموع بازی سختی با شاهین بوشهر داریم و امیدواریم که بتوانیم با یک نمایش خوب، نتیجه خیلی خوبی کسب کنیم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار