تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۲۰۲۳۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فولاد – استقلال؛ دیداری قرمزتر از قبل
دیدار معوقه فولاد و استقلال در حالی قرار است چهارم تیرماه در اهواز برگزار شود که وضعیت خوزستان قرمزتر از قبل شده است.

در حالی قرار است بازی معوقه فولاد و استقلال تهران پس از تقریبا چهار ماه وقفه در برگزاری لیگ، چهارم تیرماه در اهواز برگزار شود که شرایط این روزهای خوزستان به دلیل آمار بالای مبتلایان به کرونا، نسبت به قبل قرمزتر شده است.

البته پیش از این نیز گفته می‌شد بهتر است این دیدار در تهران برگزار شود که باید به این نکته اشاره کرد که در حال حاضر آمار مبتلایان به کووید – ۱۹ در بیشتر استان‌های کشور از جمله تهران و خوزستان همچنان بالا است و به وضعیت سفید نرسیده است و شاید برگزاری لیگ در چنین شرایطی اصلا به صلاح فوتبال و سلامتی اعضای تیم‌ها نباشد، موضوعی که پیش از این نیز بارها مدیرعاملان و سرمربیان تیم‌های لیگ برتری خوزستان به آن اشاره کرده بودند و خواستار لغو ادامه برگزاری لیگ نوزدهم بودند.

هر چند باشگاه فولاد از مدت‌ها قبل تمام پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده تا دیدار فولاد با استقلال و سایر میزبانی‌هایش در اهواز بدون خطر و در آرامش خاطر از بابت سلامتی بازیکنان و اعضای تیم‌ها برگزار شود ولی حالا باتوجه به شرایط حادتر خوزستان باید دید که اصلا برگزاری فوتبال در کشور آن هم در مقطعی که آمار مبتلایان در برخی از استان‌ها همچنان بالا است، ضرورتی دارد یا خیر؟

عبدالنبی شولی، مسئول برگزاری مسابقات فوتبال در استان خوزستان در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص آخرین تصمیمات برای برگزاری دیدار فولاد و استقلال تهران در اهواز، اظهار کرد: طی آخرین صحبتی که امروز صبح (۳۱ خردادماه) با مسئولان سازمان لیگ داشتیم، این دیدار صد درصد، چهارم تیرماه در اهواز برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: فردا نیز از ورزشگاه فولاد بازدید خواهیم داشت و طبق آنچه مشخص است، باشگاه فولاد تمام پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و شرایط میزبانی این تیم از استقلال تهران در اهواز فراهم است.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار