تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶
کد خبر: ۲۰۲۳۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
از قهرمانی تا سقوط / آبی‌های خوزستان در راه بازگشت
 استقلال خوزستان این روزها در شرایط مطلوبی قرار دارد و اعضای این تیم تلاش می‌کنند تا با عملکردی مناسب به لیگ برتر بازگردند.

 استقلال خوزستان در فصل ۹۵-۹۴ تحت هدایت عبدالله ویسی شگفتی آفرید و فصل بعد با هدایت پورموسوی در لیگ قهرمانان آسیا درخشید و به مرحله دوم صعود کرد، اکنون در نیمه‌های جدول لیگ دسته اول قرار دارد. مشکلات این تیم به جایی رسیده بود که مسوولان وقت این باشگاه حتی قصد تیم‌داری نداشتند و حمایتی از مدافع عنوان قهرمانی صورت نمی‌گرفت تا این‌که به سرنوشت غیر قابل باوری دچار شد.

تیمی که در لیگ برتر نامی برای خود دست‌ و پا کرده بود، سه فصل بعد از قهرمانی‌اش در لیگ برتر به لیگ دسته اول سقوط کرد و رها شد. سقوط این تیم به نظر می‌رسید تلنگری برای حمایت دوباره از استقلال خوزستان باشد اما در لیگ دسته اول نیز شاهد عملکرد ضعیف آبی‌ها بودیم و این تیم با مربی‌گری عبدالمجید باقری‌نیا و سهراب بختیاری‌زاده راه به جایی نبرد و در قعر جدول جا خوش کرده بود.

اما با آغاز نیم فصل دوم، آبی‌ها متحول شدند. فاضل بختیاری همان مدیرعاملی که با استقلال خوزستان قهرمانی را به دست آورده بود در این فصل به سمت خود بازگشته است و در آغاز نیم فصل دوم امیر خلیفه اصل را به عنوان مربی تیم انتخاب کرد که این استارت روزهای خوب استقلالی‌ها بود. آن‌ها با چند برد متوالی و نتایجی قابل قبول خود را به رده نهم جدول رساندند و امیدوارند با ادامه این روند اتفاقات خوبی را رقم بزنند.

امیر خلیفه اصل در گفت‌وگو با ایسنا، عنوان کرد: از هواداران  که در هر شرایطی کنار تیم بوده‌اند، قدردانی می‌کنم. از مردم خوزستان و اهواز می‌خواهم از تنها نماینده استان در لیگ یک حمایت کنند. این تیم روزی قهرمان ایران شده و در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور داشته باشد. جایگاه استقلال خوزستان در لیگ یک نیست و می‌تواند دوباره به لیگ برتر صعود کند و روزهای خوبی داشته باشد.

  هرچند صعود به لیگ برتر در این فصل کمی دور از انتظار است اما حتی اگر امسال استقلال خوزستان به موفقیتی که برایش تلاش می‌کند نرسد می‌تواند با تحول و برنامه‌ریزی مدیران و کادر سرمربی‌گری این تیم آینده درخشانی داشته باشد. استقلالی‌ها با توجه به امکانات مناسبی که دارند می‌توانند به هدف‌شان که حضور در لیگ برتر است، برسند. شاید سریع‌تر از آن چیزی که ما فکر می‌کنیم!

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار