تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۲۰۲۴۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چند خبر از تیم فوتبال صنعت نفت آبادان
 سرپرست تیم نفت آبادان گفت: تمرینات تیم زیر نظر کادر فنی به خوبی در حال انجام است و بازیکنان برای حضور دوباره در مسابقات از انگیزه بسیار بالایی برخوردار هستند.

مرتضی دهداری اظهار داشت: تمام پروتکل های بهداشتی در تمرینات تیم رعایت می‌شود و به طور روزانه رختکن و محل اسکان بازیکنان را ضدعفونی می‌کنیم تا با مشکل مواجه نشویم.

تست کرونا ۲ عضو تیم نفت آبادان مثبت شد

وی عنوان کرد: در آخرین تستی که از اعضای تیم به عمل آمد متاسفانه یکی از بازیکنان و یک عضو کادر تدارکات تیم مبتلا به کرونا بودند که اکنون در قرنطینه هستند و امیدواریم در مرحله بعدی تست‌گیری، نتیجه تست آنها منفی شود.

سرپرست تیم نفت آبادان با بیان اینکه سلامت بازیکنان و کادر تیم برای ما بسیار مهم است گفت: تمام شرایط لازم برای برگزاری مسابقات در ورزشگاه خانگی، مهیا شده و از لحاظ رعایت پروتکل‌های بهداشتی جای هیچ نگرانی نیست.

برتری نفت آبادان مقابل استقلال خوزستان

وی بیان کرد: شب گذشته در دومین بازی تدارکاتی خود و برای آمادگی هر چه بیشتر بازیکنان در خانه به مصاف تیم استقلال خوزستان رفتیم که این دیدار با برتری سه بر ۲ به سود تیم ما به پایان رسید. 

دهداری عنوان کرد: اولین دیدار تدارکاتی ما با تیم فولاد بود که با وجود عملکرد خوب بازیکنان نتیجه را واگذار کردیم. خوشبختانه تمرینات تیم بسیار مفید بوده و نسبت به آینده بسیار امیدوار هستیم.

وی در پایان گفت: تا این مرحله مسابقات عملکرد خوبی داشتیم و تلاش می‌کنیم در جایگاهی بهتر از جدول قرار بگیریم.

تیم نفت آبادان در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر روز هشتم تیرماه به مصاف تیم پارس جنوبی خواهد رفت. نفتی‌ها اکنون با ۳۳ امتیاز در مکان ششم جدول رده‌بندی قرار دارند.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار