تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۳
کد خبر: ۲۰۲۴۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست فرمانداری ویژه دزفول معرفی شد
 علی فرهمندپور روز دوشنبه در آیینی به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه دزفول معرفی و از زحمات امید بن عباس سرپرست پیشین قدردانی شد.

 معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه سرپرستان پیشین و جدید فرمانداری ویژه دزفول در سالن همایش‌های فرمانداری این شهرستان گفت: وجود مشکلات در کشور بیانگر نبود نگاه علمی در برخی تصمیمات است که باید این نگاه در اقدامات اجرایی مدنظر قرار گیرد.

علی‌حسین حسین‌زاده با تشکر از تلاش‌های سرپرست پیشین فرمانداری ویژه دزفول در برگزاری انتخابات مجلس گفت: پذیرفتن مسوولیت فرمانداری دزفول در شرایط انتخاباتی آن زمان دشوار بود ولی با موفقیت این ماموریت به پایان رسید.

وی دزفول را مستحق جهش توسعه دانست و افزود: امید است شاهد گام‌های بیشتری توسط مسوولان برای توسعه شهرستان دزفول باشیم.

جبهه استکبار اوضاع آشفته‌ای دارد

امام جمعه دزفول نیز در این آیین با اشاره به شرایط حساس دنیا گفت: جبهه استکبار اوضاع آشفته‌ای دارد و مظاهر آن توسط خود مردم اروپا و آمریکا یکی پس از دیگری به زیر کشیده می‌شوند.

حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی با قدردانی از زحمات سرپرست پیشین فرمانداری ویژه دزفول بابت مدیریت انتخابات مجلس و کرونا در این شهرستان بیان کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور حداکثری مردم دزفول برگزار و به خوبی مدیریت شد.

وی با بیان اینکه اجماع خوبی بین مردم و مسوولان درخصوص فرماندار جدید وجود دارد، ادامه داد: امید است فرماندار جدید با حمایت همه مسوولان و مردم گام‌های بلندی برای توسعه شهرستان دزفول بردارد.

امام جمعه دزفول با تبریک انتخاب سید احمد آوایی به عنوان نماینده مردم این شهرستان در مجلس و تشکر از زحمات عباس پاپی‌زاده نماینده قبل اظهارداشت: نماینده جدید باید حق حضور مردم در انتخابات را به جا آورد.

وی بر لزوم استفاده از فرصت‌ها از سوی مسوولان تاکید کرد و افزود: شهرستان دزفول ظرفیت‌های فراوانی دارد و باید بتوان از آنها به خوبی استفاده کرد تا توسعه شهرستان شتاب بیشتری گیرد.

استفاده از نیروهای توانمند برای رفع مشکلات بر زمین مانده دزفول ضروری است

حجت الاسلام قاضی دزفولی از مدیران شهرستان خواست برای رفع مشکلات بر زمین مانده کمر همت ببندند و گفت: می‌توان با استفاده از نیروهای توانمند مشکلات را برطرف کرد.

وی با تاکید بر لزوم استفاده حداکثری از نیروهای توانمند شهرستان فارغ از قومیت افزود: زمینه برای خدمت مسوولان فراهم است لذا انتظار می‌رود فرماندار جدید دزفول از شرایط جدید اجتماعی و اجرایی شهرستان استفاده کند.

امام جمعه دزفول با تقاضای خودداری از پرداختن به مسایل حاشیه‌ساز بیان کرد: کارها از مجاری درست و قانونی دنبال شوند تا دستگاه‌ها احساس استقلال بیشتری برای رفع مشکلات داشته باشند.

وی نگاه مسوولان دزفول به نقاط مختلف شهرستان را یکسان دانست و افزود: دزفول از نظر مدیران غنی است لذا باید آنها را شناخت و به خوبی از آنها استفاده کرد.

حجت الاسلام قاضی دزفولی درخصوص انتصاب مدیران از منظر حضرت امام علی(ع) گفت: باید ارزیابی و نظارت بیشتری بر توانمندی و رفتار مدیران صورت گیرد تا افرادی مانند اکبر طبری روی کار نیایند.

اشتغال، معیشت و امنیت دغدغه‌های اصلی مردم هستند

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول نیز در این آیین جوانگرایی و استفاده از خرد جمعی را مورد تاکید مقام معظم رهبری دانست و گفت: باید از پیشکسوتان و خرد جمعی برای پیشبرد امور استفاده کنیم.

علی فرهمندپور اشتغال، معیشت و امنیت را دغدغه‌های اصلی مردم دانست و افزود: همه این دغدغه‌ها به هم مرتبط هستند و مسوولان باید با وحدت به آنها رسیدگی کنند.

سرپرست پیشین فرمانداری ویژه دزفول نیز در این آیین گفت: فضای انتخاباتی و ملتهبی در زمان انتصابم در شهرستان دزفول وجود داشت که خوشبختانه مدیریت شد.

امید بن‌عباس با قدردانی از تلاش‌های شورای تامین در برگزاری انتخاباتی سالم توام با شور انتخاباتی افزود: بعد از انتخابات، وارد فضای بحران بیماری کرونا شدیم که تمام انرژی و توان ما و دانشگاه علوم پزشکی به این موضوع معطوف شد.

وی گفت: گیلان و قم روزانه با مراجعه ۳۰۰ بیمار مواجه شدند که باهمت مسوولان دزفول، این شرایط در شهرستان حاکم نشد و اوضاع کنترل شد.

سرپرست پیشین فرمانداری ویژه دزفول با اشاره به پرداخت هزینه‌ها و ساماندهی نیروی انسانی این فرمانداری ادامه داد: پیگیری‌های زیادی برای پیشبرد امور شهرستان به ویژه کرونا و انتخابات انجام شد.

وی با اشاره به ۱۷ سفر استاندار خوزستان به دزفول اظهارداشت: طرح‌های اقتصادی نظیر توسعه شرکت شهید رجایی، فاز دوم فولاد روهینا دزفول، طرح‌های گردشگری، طرح بازآفرینی شهری و  مرمت پل باستانی از جمله اقدامات انجام شده در دزفول می‌باشند.

بن عباس با بیان اینکه مناطق حاشیه‌ای و کم برخوردار نظیر منطقه سرسرباز با وجود نزدیکی به شهر دزفول، مشکلات فراوانی دارند، افزود: ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای رفع مشکل برق این منطقه اختصاص یافت.

وی گفت: ۸٠ میلیارد ریال در قالب طرح‌های هدفمند از طریق بودجه روستاهای فاقد دهیاری در مناطق محروم شهرستان هزینه شد برای مثال مشکل روستاهای شوی برطرف و جاده‌ها بهسازی شدند.

سرپرست پیشین فرمانداری ویژه دزفول افزود: دزفول برخلاف تصور خیلی از هم استانی‌ها، مناطقی با درجه محرومیت ۹ دارد که باید برای رفع آنها تلاش شود.

بن عباس سرپرست پیشین فرمانداری ویژه دزفول با صدور حکمی از سوی استاندار خوزستان به عنوان مشاور استاندار و مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان منصوب شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار