تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۶
کد خبر: ۲۰۲۵۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دیدار فولاد و استقلال تحت قوانین جدید برگزار می‌شود
دیدار تیم‌های فوتبال فولاد و استقلال به عنوان اولین بازی لیگ پس از چهار ماه وقفه تحت قوانین جدید و سختگیرانه سازمان لیگ برگزار خواهد شد.
  نشست هماهنگی پیش از بازی ۲ تیم فولادخوزستان و استقلال تهران سه شنبه شب با حضور نماینده سازمان لیگ، سرپرستان ۲ باشگاه و مسئول مسابقات هیات فوتبال خوزستان در اهواز برگزار شد.

در این نشست مقرر شد هر ۲ تیم تنها با ۲۰ نفر (۱۱بازیکن اصلی و ۹ بازیکن ذخیره) در ورزشگاه حاضر شوند همچنین  اجازه ورود به بیش از سه بازیکن اضافه(خارج از لیست) داده نمی‌شود.

همچنین باشگاه فولاد خوزستان قصد داشت با مشارکت بازیکنان مراسم گرامیداشت سردار شهید علی هاشمی را پیش از آغاز بازی برگزار کند که نماینده سازمان لیگ با این موضوع مخالفت کرد و بنا شد المان های مربوط به این شهید بزرگوار در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان نصب شود. به احترام شهید هاشمی و شهدای مدافع سلامت، بازی ۲ تیم فولاد و استقلال با یک دقیقه سکوت آغاز می شود.

نماینده سازمان لیگ همچنین اعلام کرد که ۲ تیم قبل از شروع بازی حق گرفتن بنر و هرگونه عکس دسته جمعی را نداشته و در این دیدار شادی پس از گل نیز به صورت دسته‌جمعی ممنوع می باشد. 

طبق اعلام مسئولان سازمان لیگ ورود خبرنگاران به ورزشگاه ممنوع می‌باشد و تنها پنج عکاس در کنار زمین حاضر خواهند بود.

در این دیدار هر ۲ تیم مجاز به انجام پنج تعویض بوده و ۲ زمان استراحت سه دقیقه ای در هر نیمه با توجه به گرمای هوا لحاظ می شود.

دیدار تیم های فولاد و استقلال در هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر راس ساعت ۲۱ چهارشنبه چهارم تیرماه در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار خواهد شد.

تیم های استقلال و فولاد هم اکنون با کسب ۳۵ و ۳۳ امتیاز در مکان های چهارم و ششم جدول رده بندی قرار دارند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار