تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲
کد خبر: ۲۰۲۵۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برای یک میزبانی خوب از استقلال و حفظ ۳ امتیاز در اهواز آماده‌ایم
 مدیر تیم فوتبال فولاد گفت: در اهواز شرایط خوبی برای پذیرایی از استقلال فراهم شده و ما آماده ارائه نمایشی مطلوب مقابل میهمان خود هستیم.

سید محمد علوی اظهار داشت: از این که بعد از ۴ ماه تعطیلی قرار است بار دیگر برگزاری فوتبال را شاهد باشیم بسیار خوشحالم و این موضوع را به فال نیک می‌گیرم. ضمن این که خوشحالی من مضاعف می‌شود وقتی قرار است اولین بازی فوتبال بعد از مدت زیادی تعطیلی را تیمی انجام دهد که سرپرستی آن را بر عهده دارم.

مدیر تیم فوتبال فولاد در خصوص شرایط میزبانی بیان داشت: در اهواز همه چیز آماده برگزاری یک دیدار خوب در شرایط سالم است. همه تمهیدات لازم برای حفظ سلامتی بازیکنان و همه عوامل برگزاری بازی در نظر گرفته شده و اطمینان می‌دهم از این نظر مشکلی برای هیچ یک از دو تیم پیش نخواهد آمد.

علوی تصریح کرد: فولاد از هر نظر برای این بازی آماده است و به جز پاتوسی که هنوز به ایران بازنگشته، سایر بازیکنان را در اختیار داریم و با همه قوا در این بازی حضور پیدا می‌کنیم.

وی افزود: گرچه شرایط تیم‌ها نسبت به قبل از تعطیلات تفاوت دارد اما شناخت کلی و خوبی از استقلال و خصوصیات بازیکنان این تیم داریم و با آنالیز کامل در این بازی به میدان می‌رویم. 

سرپرست تیم فولاد گفت: امتیازات این بازی همان میزان که برای استقلال مهم است، برای ما هم مهم است و در صورت پیروزی در این بازی به کسب سهمیه آسیایی بیشتر امیدوار می‌شویم. لذا باید همه تلاش مان را برای نگه داشتن امتیازات این بازی در خانه انجام دهیم.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار