تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۲۰۲۵۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نصب تونل ضدعفونی کننده در ورزشگاه فولاد خوزستان
نصب تونل ضدعفونی کننده در ورزشگاه فولاد خوزستان

تونل ضدعفونی کننده با هدف پیشگیری از ابتلا به کرونا پیش از دیدار تیم های فولاد خوزستان و استقلال تهران، در ورزشگاه فولاد خوزستان نصب شد.

 علاوه بر تونل ضدعفونی، دیگر موارد لازم برای تجهیز ورزشگاه نیز فراهم شده و مراحل استریلیزه کردن هم به پایان رسید تا همه چیز آماده برگزاری مسابقه بین فولاد و استقلال باشد.

نصب ۲ تونل در مسیر عبور اعضای تیم ها و دیگر عوامل برگزاری مسابقه، نصب یک دستگاه ویژه ضدعفونی مخصوص در مسیر اتاق داوران، ناظر بازی و اتاق کنفرانس خبری، نصب دستگاه یو . وی در رختکن تیم‌های میزبان، میهمان، اتاق ناظر بازی و اتاق داوران (این دستگاه در زمان خالی بودن اتاق روشن خواهد شد و پس از ۲۰ دقیقه تمامی سطوح و لوازم درون اتاق را ضدعفونی خواهد کرد) جزو مواردی است که در پروتکل‌های بهداشتی مطرح شده و باشگاه فولاد انجام داده است.

همچنین تعبیه دستگاه‌های مختلف دارای مواد ضدعفونی برای تمیزی دست‌ها در تمامی اتاق‌ها و راهروهای ورزشگاه، ضدعفونی کامل رختکن‌ تیم‌های میزبان و میهمان، اتاق‌های داوران و اتاق ناظر بازی، شست‌وشوی کامل محوطه کنار زمین چمن و ضدعفونی آن، ضدعفونی کامل نیمکت‌ها، صندلی‌ مسوولان برگزاری و سکوهایی که دیگر بازیکنان و اعضای تیم‌ها روی آن خواهند نشست جزو اقدامات دیگر باشگاه است.

نصب بنر تصویر بازیکنان و اعضای کادرفنی فولاد روی سکوها، نصب پرچم‌های بزرگ هواداری روی سکوها، آماده‌سازی سیستم صوتی ورزشگاه برای پخش صدای هواداران، انتقال پیام‌های بهداشتی با استفاده‌ از پوسترهای مختلف و نصب آن در تمامی اتاق‌ها و راهروهای ورزشگاه، تعبیه میز مخصوص پزشکیاران برای تب‌سنجی و همچنین سنجش اکسیژن خون در ورودی ساختمان ورزشگاه و اختصاص مسیر جداگانه برای عکاسان برای ورود به ورزشگاه پس از عبور از تونل ضدعفونی از دیگر اقدامات لازم برای برگزاری بازی است.

چهارشنبه شب فوتبال ایران پس از چهارماه وقفه دوباره آغاز خواهد شد.دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال تهران از ساعت ۲۱ چهارشنبه در ورزشگاه خالی از تماشاگر شهدای فولاد برگزار می‌شود. تیم‌های استقلال و فولاد هم اکنون به ترتیب با ۳۶ و ۳۳ امتیاز در مکان‌های چهارم و ششم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال قرار دارند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار