تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۶
کد خبر: ۲۰۲۵۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حاشیه دیدار فولاد و استقلال، شادی گل‌ ۲ تیم بدون رعایت پروتکل بهداشتی
 بازیکنان استقلال و فولاد بدون توجه به پروتکل‌های بهداشتی به شادی پس از گل پرداختند و یکدیگر را در آغوش کشیدند.

  تیم های فوتبال فولاد خوزستان و استقلال از ساعت ۲۱ چهارشنبه شب در اهواز به مصاف هم رفتند تا شاهد برگزاری اولین دیدار لیگ پس از چهار ماه تعطیلی باشیم.

طبق صحبت‌های انجام شده در جلسه هماهنگی پیش از مسابقه، بازیکنان ۲ تیم اجازه گرفتن عکس تیمی نداشتند اما بازیکنان هر ۲ تیم بدون توجه به این موضوع با فاصله از یکدیگر عکس دسته جمعی گرفتند.

پیش از آغاز بازی سرمربی استقلال نسبت به سختگیری برای نشستن روی نیمکت با حفظ فاصله اجتماعی معترض بود و به مامور کنترل سلامت اعلام کرد که اعضای تیم استقلال تست کرونا داده‌ و سالم هستند.

بازیکنان تیم استقلال با ماسک روی نیمکت حاضر شدند همچنین فولادی ها در حالی که ماسک زده بودند روی سکوهای ورزشگاه مستقر شدند.

بازی با یک دقیقه سکوت به احترام سالروز شهادت سردار علی هاشمی و همچنین شهدای مدافع سلامت آغاز شد.همچنین شروع مسابقه با ۲ دقیقه تاخیر همراه بود.

فرهاد مجیدی نام محمد بلبلی را از فهرست این تیم برای دیدار امشب خط زد تا این بازیکن از روی سکوها نظاره گر بازی باشد.

دمای هوای اهواز به هنگام بازی  ۴۱ درجه سانتی گراد بود.

احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال با همراهی معاونین و مشاورانش و همچنین سعید آذری مدیرعامل فولاد از نزدیک نظاره گر بازی بودند.

ایوب والی، کاپیتان فولاد به دلیل مصدومیت و پاتوسی به دلیل عدم حضورش در ایران در فهرست تیم فولاد مقابل استقلال حضور ندارند.

شیخ دیاباته، فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان، مرتضی تبریزی، رضا آذری و محسن کریمی غایبان استقلال در سفر به اهواز هستند.

روزبه چشمی بازیکن استقلال در دقیقه ۱۲ از غفلت مدافعان فولاد استفاده کرد و دروازه این تیم را باز کرد.

این امر موجب شد تا بازیکنان فولاد شدت حملاتشان را بیشتر کرده و دقیقه ۲۷ توسط موسی کولیبالی دروازه آبی پوشان را باز کنند.

با اینکه بارها تاکید شده بود که پروتکل های خاصی برای برگزاری دیدارهای لیگ برتر درنظر گرفته شده، به نظر می رسد فقط تا قبل از شروع بازی و برای انداختن عکس های تیمی فاصله فیزیکی بین بازیکنان و حتی کادرفنی ۲ تیم رعایت شد.

در دقیقه ۳۲ بازی، بازیکنان برای استراحت سه دقیقه ای نزد مربیان رفتند تا نفسی تازه کنند.

نصب یک پرچم بزرگ از تیم فولاد خوزستان روی سکوهای روبروی جایگاه از نکات جالب این دیدار بود.

در دقیقه ۴۵ بازی علی کریمی بازیکن استقلالی ها توسط داور از زمین اخراج شد که اعتراض مجیدی را به دنبال داشت. مجیدی وارد زمین شد و اعتراض خود را به داور بازی اعلام کرد.

میلاد زکی پور مدافع استقلال که نامش در لیست ۱۸ نفره تیم وجود نداشت، از روی سکوها تماشاگر این بازی بود.

پس از سوت پایان بازی نیمکت نشینان فولاد به دلیل برد در این دیدار در کنار سایر بازیکنان و اعضای کادر فنی، به شادی پرداختند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار