تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۸
کد خبر: ۲۰۲۵۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خبرهای کوتاه از نیروی انتظامی خوزستان
  دستگیری اعضای باند سارقان حرفه ای در ایذه و سارقان خودرو در اهواز ، کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک و کشف ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در هویزه از مهمترین اخبار نیروی انتظامی خوزستان در روز گذشته است .

 سرهنگ سهراب حسین نژاد  اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت مغازه در سطح این شهرستان و وصول پرونده ها به پلیس آگاهی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی ایذه قرار گرفت و مشخص شد که یک باند سارقان غیربومی اقدام به این قبیل سرقت ها می‌کنند.

رییس پلیس آگاهی خوزستان افزود: با تلاش ماموران پلیس مخفیگاه سارقان در خارج از استان شناسایی شدو با اخذ نیابت قضایی، ۲ نفر از اعضای این باند در یکی ازاستانهای همجوار شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ حسین نژاد تصریح کرد : سارقان درتحقیقات به ۱۷ فقره سرقت مغازه در سطح شهرستان ایذه با همدستی سایر اعضای باند به هویت معلوم و به وسیله ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و زانتیا اعتراف کردند.

وی بیان کرد : طی بازرسی از یکی از مخفیگاه‌های متهمان در اطراف شهرستان ایذه، مقادیری اموال مسروقه و ابزارآلات بکار رفته در سرقت ها کشف شد.

دستگیری سارق حرفه ای و سابقه دار خودرو در اهواز 

  فرمانده انتظامی شهرستان اهواز گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در برخی از نقاط شهر اهواز به ویژه هسته مرکزی، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس انتظامی این شهرستان قرار گرفت و ماموران کلانتری ۱۸ اهواز با کار اطلاعاتی هویت و مخفیگاه سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ محسن دالوند با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم سه دستگاه خودروی سواری پراید و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد، تصریح کرد: در خلال بازرسی از مخفیگاه سارق، اسناد و مدارک چهار دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت نیز کشف که پس از استعلام مشخص شد، مدارک مربوط به وسایل نقلیه ای هستند که در گذشته اوراق شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز با اشاره به اینکه پس از شناسایی مالباختگان سه دستگاه خودروی سواری پراید و یک دستگاه موتورسیکلت به صاحبانشان بازگردانده شدند، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیرمراحل قانونی، تحویل مرجع قضایی داده شد.

دستگیری سارق منزل و خودرو در آبادان  

سرهنگ سید محسن تقی زاده پیرامون جزییات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت یک دستگاه خودروی تیبا در یکی از مناطق این شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام کار اطلاعاتی یک سارق را در این رابطه شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ تقی زاده تصریح کرد: سارق  فرزند مالک خودرو بود اما به دلیل اعتیاد به موادمخدر دست به سرقت خودروی تیبا زده بود که از مخفیگاه این متهم یک قبضه سلاح کلت کمری نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با اشاره به اینکه متهم در بازجویی پلیس تاکنون به پنج فقره سرقت منزل و ۲ فقره سرقت خودرو اعتراف کرده ، بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

کشف بیش از ۶۰ کیلوگرم تریاک در اهواز 

محمد صالحی جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان اظهار داشت: در راستای مبارزه بی امان با قاچاقچیان مواد، ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با تلاش اطلاعاتی و اقدامات خاص پلیسی یک دستگاه پژو پارس حامل موادمخدر را در ورودی شهرستان اهواز شناسایی و طی عملیاتی متوقف کردند.

سردار محمد صالحی بیان داشت: در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار ۶۰کیلو و ۵۰۰گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف شد.

وی گفت: در این رابطه سه قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی داده شدند.

پایان کار سارق حرفه ای با ۱۷ فقره سرقت در دزفول 

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول سرهنگ روح اله گراوندی گفت : در پی وقوع چند فقره سرقت موبایل و کیف قاپی در سطح شهرستان دزفول پیگیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت .

وی افزود : ماموران کلانتری ۱۲ با انجام کار های فنی و پلیسی موفق شدند یک سارق حرفه ای را شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه وی را حین سرقت دستگیر نمایند .

وی ادامه داد : متهم در تحقیقات تکمیلی ماموران به ۱۷ فقره سرقت شامل ۹ فقره موبایل قاپی و هشت فقره کیف قاپی در سطح شهرستان دزفول اعتراف نمود.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول در پایان با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضایی گفت: مشارکت شهروندان در نگهداری اموالشان و رعایت نکات ایمنی و هشدار های پلیسی می تواند در پیشگیری از جرایم و سرقتها موثر باشد.

کشف قاچاق گازوییل قاچاق در شهرستان هویزه

فرمانده انتظامی شهرستان هویزه ، سرهنگ جواد مروانه گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تشدید برخورد با قاچاقچیان، ماموران شهرستان هویزه با کار اطلاعاتی یک دستگاه خودروی نیسان، حامل سوخت قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار ۲ هزار لیتر گازوییل قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی هویزه گفت : در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضایی داده شد.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار