تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۹
کد خبر: ۲۰۲۵۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مربی فولاد: مستحق پیروزی برابر استقلال بودیم
 مربی تیم فولاد خوزستان گفت: بسیاری از دقایق بازی تیم برتر میدان بوده و در کل استحقاق پیروزی برابر استقلال را داشتیم.

  حمیدرضا رجبی  پس از پیروزی تیمش قابل استقلال در اهواز در نشست خبری اظهار داشت: ما بعد از کرونا تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و مدیریت باشگاه شرایط خوبی را برای اردو به تهران مهیا کرد که جا دارد در این خصوص  تشکر کنم.

مربی تیم فولاد خوزستان با بیان اینکه به خوبی استقلال را آنالیز کرده بودیم گفت: آنها تیم قوی و پرمهره ای هستند و نتایج آنها گویای این حقیقت است. بازی با استقلال مشکل است، ما با تمریناتی که انجام دادیم سعی کردیم راه های نفوذ استقلال را ببندیم و امروز نشان دادیم که می توانیم پس از دریافت گل به بازی برگردیم.

وی گفت: امروز بازیکنان باتجربه و خوب خود را در اختیار نداشتیم اما جوانانمان بسیار خوب بودند و جای خالی آنها را پر کردند.نبود تماشاگر صددرصد در نتیجه بازی تاثیر داشت اما مطمئن بودیم هوادارانمان در خانه ما را دعا می کنند.

رجبی افزود: قبل از ۱۰ نفره شدن استقلال، شاید دقایق اندکی توپ و میدان در اختیارشان بود ولی ما تیم سرتر میدان بودیم.

وی گفت: قبل از شیوع کرونا تیم خوبی داشتیم و سه برد متوالی کسب کردیم اما بالاخره این شرایط دست ما نبود و این اتفاق در کل جهان رخ داد. با تدابیر آقای نکونام، تعطیلی مسابقات روی تیم ما اثر نداشت.

مربی تیم فولاد عنوان کرد: ما اولین باشگاهی بودیم که در مورد تعطیلی لیگ صحبت کردیم زیرا سلامت بازیکنان برایمان مهم است اما ما تصمیم گیرنده نیستیم و تابع نظرات مسئولان هستیم.

دیدار تیم های فولاد و استقلال با برتری ۲ بر یک فولاد به پایان رسید.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار