تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۲۰۲۷۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آذری: اگر حسینی درون دروازه استقلال نبود، نتیجه تغییر می‌کرد/ هاشمی‌نسب و دانشگر درگیر نشدند
 مدیرعامل فولاد خوزستان می‌گوید اگر حسینی دروازه‌بان استقلال نبود، فولاد گل‌های بیش‌تری را به ثمر می‌رساند.

  سعید آذری، مدیرعامل فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران درباره حواشی بازی استقلال و فولاد گفت: حواس ما به حواشی نیست. پروتکل بهداشتی را به نحو احسن برگزار کردیم و نمی‌خواستیم در اولین بازی کسی بهانه دهیم. تیم استقلال هم از نزدیک شاهد بود که چه زحماتی برای آماده‌سازی محیط ورزشگاه کشیده شد.

مدیرعامل فولاد خوزستان درباره اظهارات و کدهای داده شده از سوی فرهاد مجیدی در اینستاگرام که به نکونام ارتباط داشت، اظهار کرد: تا به حال نشده درباره مربیان یا سرپرستان سایر باشگاه‌ها صحبت کنم. کاری به فضای مجازی ندارم. وظیفه ما تجهیز تیم برای این مسابقه بود.

او با بیان این که فولاد مزد تلاش خود را در بازی با استقلال گرفت، خاطرنشان کرد: تیم ما با توجه به تلاش خود پیروز شد. ما ۱۲ روز در دمای ۴۵ درجه سانتیگراد اهواز تمرین کردیم.

آذری درباره شایعه درگیری محمد دانشگر و مهدی هاشمی نسب در رختکن ورزشگاه شهدای فولاد گفت: این یک سوال را جواب می‌دهم چون در راهرو ایستاده بودم. برای من جای تعجب بود که این شایعات از کجا مطرح می‌شود؟ وقتی دانشگر و وریا داخل رختکن شدند مشت‌مان را هم به هم زدیم و خسته نباشید گفتیم. من هیچ گونه درگیری میان بازیکنان و مربیان ندیدم. به همین دلیل هر گونه درگیری میان دانشگر و هاشمی‌نسب را تکذیب می‌کنم.

مدیرعامل فولاد خوزستان درباره عملکرد مهدی سیدعلی در این مسابقه به عنوان داور گفت: نظر من اهمیتی ندارد اما مشاهده کردید که کارشناسان بارها صحنه‌های بازی را بررسی کردند و روی عملکرد داور صحه گذاشتند. کما این که پارسال هم نظر من اهمیتی نداشت و بارها از اشتباهات داوری علیه ذوب آهن صحبت کردم اما کسی گوش شنوا نداشت.

آذری افزود: مهم این است که فولاد با تمام توان زحمت کشید و وقتی بازی یازده به یازده بود، ما دو شانس گل داشتیم. یک پنالتی هم داور برایمان نگرفت. ضربه سر احمدزاده هم توسط سید حسین حسینی مهار شد. به نظرم چهره برتر بازی سید حسین حسینی بود. اگر او نبود، نتیجه تغییر پیدا می‌کرد. آینده نشان خواهد داد که چه کسی، چند مرده حلاج است. امیدوارم فوتبال مان به سمت و سویی برود که واقع بین باشیم. بردی که مقابل استقلال داشتینم حاصل همت و غیرت بازیکنان بود. حوصله پاسخ دادن به مسائل حاشیه‌ای را ندارم.

این عضو مجمع فدراسیون فوتبال درباره ایرادهای فیفا به اساسنامه این فدراسیون اظهار کرد: همه مواضع من را درباره اساسنامه می‌دانند. ایراد فیفا به ماهیت فدراسیون است که یا باید «نهاد عمومی غیردولتی» را برای مسوولان فیفا به شکل خوبی جا بیاندازیم و یا قوانین داخلی را برای این رشته ورزشی بنویسیم.

وی هم‌چنین از حل شدن مشکلات نقل و انتقالات فوتبال تا پایان هفته جاری با پرداخت مطالبات دو بازیکن برزیلی این تیم خبر داد.

آذری درباره زمان بازگشت پاتوسی به ایران نیز خاطرنشان کرد: برای دو روز دیگر (۲۹ ژوئن) برای پاتوسی بلیت گرفتیم. قبل از این هم دو بار بلیت گرفته بودیم که به علت مشکلات مربوط به ممنوعیت و محدودیت پرواز به دست او نرسید.

:
:
:
آخرین اخبار