تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۲۰۲۷۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جدال صنعت‎‌نفت، پارس جنوبی جم در شرایط کرونایی آبادان
صنعت نفت آبادان در هفته بیست‌ودوم رقابت‌های لیگ برتر در حالی میزبان پارس جنوبی‌جم است که سه امتیاز این دیدار امید آبادانی‌ها برای گرفتن سهمیه آسیا را چند برابر می‌کند.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان با مربیگری دراگان اسکوچیچ در آغاز فصل با ارائه بازی تماشاگرپسند فراتر از حدانتظار کار کرده و در نتیجه‌گیری نیز عملکرد قابل قبولی داشت و اینک بعد از چهار ماه تعطیلی لیگ برتر فوتبال به دلیل فراگیری کووید ۱۹ ، این فرصت را دارد که در صورت پیروزی مقابل در بازی روز یکشنبه مقابل بحران‌زده پارس جنوبی‌جم، هم امتیاز استقلال تهران و فولاد خوزستان در بالای جدول قرار گیرد.

تیم صنعت‌نفت آبادان که در نیم فصل دوم لیگ برتر به ویژه بعد از جدایی سرمربی خود و مشکلات مالی متزلزل نشان داده و با ۳۳ امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار دارد و در بازی فردا در برابر پارس جنوبی‌جم به دنبال کسب سه امتیاز بازی خانگی است تا جایگاه خود را در جدول ارتقا بخشد.

در آن سوی میدان نیز پارس جنوبی‌جم که با مشکلات مالی زیادی مواجه است حال و روز خوبی در جدول رده بندی لیگ برتر ندارد و برای فرار از خطر سقوط چاره‌ای جز پیروزی در دیدارهای باقی مانده ندارد.

نکته قابل توجه این مسابقه، تقابل نفتی‌های سابق با نماینده آبادان است، چند بازیکن تیم فوتبال جم سابقه بازی در صنعت‌نفت دارند، مگنو باتیستا، حامد پاکدل و علی عبدالله زاده سابقه بازی برای نفت آبادان را دارند، در این بین عبدالله زاده که اصالتا آبادانی است از صنعت نفت به فوتبال ایران معرفی شد و بی‌تردید برای این مسابقه انگیزه زیادی مقابل تیم سابقش دارد.

شاگردان بهنام سراج با توجه به بازی‌های باقی مانده در آبادان به دنبال پیروزی در این دیدار خانگی هستند تا شانس برای کسب سهمیه آسیا را افزایش دهند.

دیدار صنعت نفت آبادان و پارس جنوبی جم میتواند دیدار جذابی باشد و موقعیت ۲ تیم در جدول حساسیت این دیدار را بسیار بالاتر ببرد .

صنعت نفت آبادان با ۹ برد، ۶ تساوی و ۶ باخت و با ۳۳ امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر قرار دارد و به دنبال کسب دهمین پیروزی این فصل خود است تا بیش از پیش به بالای جدول نزدیک شود.

در آن سوی میدان نیز بازیکنان پارس جنوبی جم با سه برد، ۱۱ تساوی و هفت باخت در رده دوازدهم جدول رده بندی جای گرفته و به دنبال کسب چهارمین پیروزی فصل هستند تا اختلاف خود با تعقیب کنندگانش در پایین جدول را بیشتر کند.

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص این دیدار به ایرنا گفت: بازی آسانی برابر پارس جنوبی‌جم نداریم ولی بدنبال کسب سه امتیاز این دیدار حساس هستیم تا شانسمان برای کسب سهمیه آسیا را افزایش دهیم.

میلاد جهانی اظهار داشت: لیگ برتر پس از وقفه طولانی از سر گرفته شد و بازیکنان تمامی تیم‌ها به لحاظ آمادگی شرایط مناسبی ندارند ولی ما تلاش خود را برای شکست دادن پارس جنوبی‌جم خواهیم کرد تا دل هواداران آبادانی را شاد کنیم.

وی افزود: پارس جنوبی‌جم یکی از تیم‌هایی است که شاید خطر سقوط را احساس می‌کند و بدون شک در برابر ما با انگیزه پیروزی به میدان خواهد آمد ولی ما نیز برای کسب این سه امتیاز، انگیزه لازم را داریم زیرا نمی‌خواهیم از تیم‌های بالای جدول فاصله بگیریم.

یکی دیگر از بازیکن تیم صنعت‌نفت آبادان نیز گفت: این دیدار برای هر ۲ تیم سخت و غیرقابل پیش‌بینی است ولی هدف بازیکنان صنعت‌نفت چیزی جز کسب سه امتیاز نیست.

عقیل کعبی اظهار داشت: پارس جنوبی‌جم تیمی دونده و جنگنده است و برابر ما دست و پا بسته نخواهد بود و برای کسب امتیاز به آبادان می‌آید، از سوی دیگر ما نیز برای کسب سهمیه آسیا امید زیادی داریم و باید از سد تیم پارس جنوبی بگذریم.

وی اظهار داشت: جای خالی هواداران در این دیدار احساس خواهد شد زیرا درصد زیادی از موفقیت این فصل را مدیون حمایت همه جانبه آنها هستیم ولی در این دیدار برای آنها بازی خواهیم کرد و به سه امتیاز دست خواهیم یافت.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار