تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۲۰۲۷۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بازگشایی فضاهای ورزشی والیبال ضروری است
  رییس هیات والیبال خوزستان گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بازگشایی فضاهای ورزشی والیبال ضروری است لذا انتظار داریم که هیات‌های شهرستانی سلامت ورزشکاران را جدی بگیرند.

سعید شاهرخی  اظهار داشت: در ماههای پایانی سال ۹۸ با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه‌های هیات ها با توقف غیرمنتظره‌ای روبرو شد که امیدواریم با ریشه‌کن شدن این ویروس، فعالیت‌های این رشته ورزشی به طور جدی از سرگرفته شود.

وی با اشاره به برنامه‌های هیات والیبال استان در سال جاری گفت: با توجه به اینکه فعالیت‌های ورزشی پس از کنترل ویروس کرونا از سر گرفته می‌شود نیاز است که تمام هیات های شهرستانی و به ویژه باشگاه‌ها از اکنون برنامه‌ریزی مناسبی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی،برای توسعه و گسترش والیبال در استان داشته باشند.

شاهرخی با تاکید بر تعامل و همدلی هیات‌های والیبال در پیشبرد و ارتقای برنامه‌های هیات گفت: پیشرفت و ارتقای والیبال استان در گرو تفاهم، تعامل و همدلی هیات‌های شهرستانی است و با توجه به شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا در جامعه، این موضوع بیش از پیش مورد تاکید می‌باشد چرا که تعامل و یکدلی زمینه شکوفایی استعدادهای ورزشی را در هر رشته به دنبال دارد.

رییس هیات والیبال خوزستان ادامه داد: سال گذشته تمام تیمهای خود در رده‌های سنی مختلف را به مسابقات کشوری اعزام کردیم که نتایج نسبتا خوبی کسب کردند همچنین سعی کردیم با حضور در مدارس استان، دانش آموزان با فیزیک جسمانی مناسب را شناسایی و به آنها آموزش لازم دهیم.

جای خالی یک تیم لیگ برتری در والیبال خوزستان محسوس است

وی با اشاره به اینکه جای خالی یک تیم از استان در لیگ برتر والیبال کشور احساس می‌شود گفت: این در حالی است که والیبال خوزستان در چند سال اخیر عملکرد نسبتا خوبی در بخش‌های مختلف داشته و تیم‌های استان به طور منظم در مسابقات کشوری حضور داشتند.

رییس هیات والیبال خوزستان عنوان کرد: وجود یک تیم از استان در لیگ برتر موجب تغییر نگاه فدراسیون به والیبال خوزستان خواهد شد و دید همه نسبت به والیبال بهتر می شود. قرار بود اسفندماه سال گذشته رییس فدراسیون به خوزستان سفر کند تا پیگیر این موضوع شود که شیوع بیماری کرونا باعث لغو سفر او شد.

وی ادامه داد: فدراسیون نگاه مثبتی نسبت به تیمداری خوزستان در لیگ برتر دارد اما شرکت و ارگانی حاضر نیست در این رشته تیمداری کند. با وجود فعالیت شرکت‌های متعدد در استان بی‌شک حضور یک تیم از خوزستان در لیگ برتر کار چندان بزرگی نیست.

شاهرخی عنوان کرد: ما حتی نسبت به تیمداری به لیگ یک والیبال کشور قانع هستیم و انتظار داریم در سال جاری توجه بیشتری نسبت به این رشته شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار