تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۲۰۲۷۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مربی شاهین بوشهر: سرمربی نه، خادم باشگاهم
 مهرداد کریمیان می‌گوید فقط تا زمان برگشت سرمربی شاهین، هدایت این تیم را بر عهده دارد.

 مهرداد کریمیان، مربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در نشست خبری پیش از دیدار برابر نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: بازی بسیار سختی با تیم خوب نفت مسجد سلیمان داریم. آن‌ها خوب نتیجه گرفته‌اند و مربی بسیار خوبی دارند. ما هم ۴۰ روز تمرین خیلی خوب داشتیم و تیم را بر اساس دستورات سرمربی تیم تمرین دادیم. فکر می‌کنم شرایط ما خوب است و به ۱۰۰ درصد آمادگی رسیده‌ایم. امیدوارم با یک بازی خیلی خوب دل هواداران را شاد کنیم.

او ادامه داد:‌ بعضی‌ها می‌گویند من به عنوان سرمربی روی نیمکت می‌نشینم که باید بگویم اینگونه نیست. من به عنوان خادم باشگاه شاهین هر زمان که نیاز بوده در خدمت تیم بوده‌ام و الان هم در این شرایط منتظر برگشت آقای میشو هستیم. همچنان با او مشورت می‌کنیم و امیدوارم مشکلاتش را رفع کند و به تیم اضافه شود. در این بازی در خدمت تیم هستم و امیدوارم همه دستورات را اجرا کنیم و بازیکنان روز خوبی داشته باشند تا نتیجه خوبی بگیریم و هواداران اصیل شاهین را خوشحال کنیم و سهمیه استان را در لیگ حفظ کنیم.

کریمیان درباره مصدومان و محرومان تیمش هم توضیح داد: آقای صارمی مصدوم بود که الان کم‌وبیش خوب است. همچنین شعبانلو همچنان مصدوم است. بقیه بازیکنان وضعیت خوبی دارند. ما با تمام توان در زمین حاضر می‌شویم.

مربی شاهین درباره بازیکنان خارجی این تیم بیان کرد: متاسفانه آن‌ها به این بازی نرسیدند. امیدوارم شرایطشان فراهم شود و به بازی با پرسپولیس برسند. تا آن جایی که اطلاع دارم چند روز دیگر بلیت دارند و قطعا برمی‌گردند.

او درباره نبودن تماشاگران هم گفت:‌ نبودن آن‌ها ۱۰۰ درصد تاثیرگذار است. ما به خاطر حضور آن‌ها بود که توانستیم در دو بازی خانگی نتیجه لازم را کسب کنیم. خیلی ما را حمایت کردند و یار دوازدهم ما بودند. متاسفانه شرایط طوری است که نمی‌توانیم از حضورشان استفاده کنیم. هواداران در خانه ما را دعا کنند تا بازیکنان همه توانشان را در زمین بگذارند.


مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار