تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۱
کد خبر: ۲۰۲۷۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پارس جنوبی با نیمی از بازیکنان خود به مصاف صنعت نفت آبادان می‌رود
  سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: ۹ بازیکن ما به دلیل محرومیت و مصدومیت برابر صنعت نفت غایب هستند و مجبوریم با نیمی از توان خود به مصاف حریف برویم.

  هومن افاضلی شنبه در نشست خبری قبل از بازی تیم‌های صنعت نفت آبادان و پارس جنوبی‌جم  اظهار داشت: بازی بسیار سختی را در آبادان پیش‌رو داریم ولی آماده کسب امتیاز در این میدان سخت هستیم.

وی افزود: بابک حاتمی مهاجم کهنه کار ما در این دیدار محروم است ضمن اینکه مگنو باتیستا، محمد نوری، علی عبداالهزاده، محسن فروزان، محمد ابراهیمی، امیرحسین رفیعی و ایمان باصفا نیز به دلیل مصدومیت نمی‌توانند ما را در این دیدار همراهی کنند.

سرمربی تیم پارس جنوبی‌جم گفت: ما با نیمی از توان خود میهمان صنعت نفت هستیم که در بالای جدول قرار دارد ولی تیم دست و پابسته‌ای در این دیدار نیستیم و همه تلاش خود را برای گرفتن امتیاز در آبادان به کار می‌گیریم.

افاضلی با اشاره به مشکلات مالی تیم پارس جنوبی‌جم گفت: با توجه به مشکلات مالی که این تیم دارد آماده کردن بازیکنان برای ادامه مسابقات کار سختی بود.

وی تصریح کرد: از مشکلات مالی تیم صنعت نفت خبر داریم ولی آنها تمرینات بهتری نسبت به ما انجام داده اند زیرا ما در چند روز اخیر تمرینات منظمی را برگزار نکردیم.

سرمربی تیم پارس جنوبی‌جم گفت: تیم پارس اگر با مشکلات مالی مواجه نمی‌شد در نتیجه‌گیری شرایط بهتری داشت هر چند هنوز برای کسب نتایج خوب زمان داریم و باید از این فرصت استفاده کنیم.

تیم فوتبال پارس چنوبی جم ساعت ۲۱ روز یکشنبه (فردا) از هفته بیست‌ودوم رقابت‌های لیگ برتر میهمان صنعت‌نفت آبادان در ورزشگاه تختی این شهر است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار