تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۲۰۲۷۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تیم فوتبال فولاد خوزستان در بازی برابر ماشین سازی ۲ غایب دارد
سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان از غیبت ۲ بازیکن این تیم در بازی مقابل ماشین‌سازی تبریز خبر داد.

سیدمحمد علوی  اظهار داشت: در بازی هفته بیست و دوم لیگ مقابل ماشین سازی آیاندا پاتوسی و ایوب والی ۲ بازیکن خود را در اختیار نداریم.

وی بیان کرد: دیگر بازیکنان تیم به لحاظ جسمی شرایط خوبی داشته و آماده بازی هستند ، ما به دنبال کسب سه امتیاز این دیدار هستیم تا جایگاهمان را در جدول بهبود دهیم.

علوی گفت: آخرین تمرین تیم امروز زیرنظر جواد نکونام انجام می‌شود و آماده ارائه یک بازی جذاب و تماشاگرپسند هستیم. ما به دنبال کسب سهمیه آسیایی هستیم و به خوبی می دانیم که کار سختی برای رسیدن به هدفمان در پیش داریم.

وی در خصوص دیدار قبل این تیم مقابل استقلال گفت: در دیدار مقابل استقلال با وجود اینکه اولین مسابقه ما بعد از چهار ماه بود عملکرد خوبی داشتیم و جوانانمان نشان دادند که مرد روزهای سخت هستند اما اکنون این بازی تمام شده و تمام تمرکزمان روی بازی با ماشین‌سازی است.

تیم فولادخوزستان از ساعت ۲۱ روز نهم تیرماه در ورزشگاه شهدای فولاد میزبان تیم ماشین سازی است، فولادیها در حال حاضر با کسب ۳۶ امتیاز در مکان پنجم و پیکان با ۱۵ امتیاز در رده شانزدهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارند.

تیم فولاد تاکنون ۲ بار قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کرده اما در سوی مقابل تیم ماشین‌سازی سابقه چندانی در رقابتهای لیگ برتر ندارد.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار