تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۵
کد خبر: ۲۰۲۸۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مربی ماشین‌سازی: حاشیه امن در فوتبال وجود ندارد
 مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی گفت: حاشیه امن و آرامش در فوتبال وجود ندارد لذا سعی می‌کنیم با تمام وجود از تمام بازی‌ها امتیاز بگیریم.

 غلامرضا باغ آبادی یکشنبه شب در نشست خبری آنلاین قبل از بازی با فولاد اظهار داشت: بعد از ۱۲۲ روز وقفه طولانی مدت اولین بازی خود را انجام می دهیم در حالی که قرار بود در اسفند ماه و در هوای مطلوب خوزستان بازی کنیم اما حکمت و تقدیر این بود که بازی ما به تیرماه موکول شود.

وی عنوان کرد: ما از آذربایجان می آییم و هوای آنجا متفاوت با خوزستان است اما برای این گرمای هوا هم برنامه داریم.

مربی تیم ماشین سازی افزود: معتقدیم سلامت بازیکنان مهمترین چیز است و بازی بدون تماشاگر و یاردوازدهم دلچسب نیست. ما و مالک باشگاه به خاطر احترام به سازمان لیگ حاضر شدیم در مسابقات شرکت کنیم و حالا هم با تمام قدرت آماده ایم.

وی ادامه داد: اگرچه آقای زنوزی برای تیم هواپیمای چارتر تهیه کردند اما اجرای بعضی از بندهای پروتکل های بهداشتی غیرممکن است. اصرار ما و مالک محترم هم برای برگزار نشدن بازی ها به دلیل رعایت کامل پروتکل بود که می دانستیم قسمت هایی از آن قابل اجرا نیست.

باغ آبادی گفت: بازیکنان جوان و جویای نامی داریم که می خواهند خودشان را ثابت کنند ضمن اینکه به بالای جدول هم نیم نگاهی داریم. فوتبال بازی  بی رحمی است و می دانیم که باید با تمام وجود در ۹ فینال به میدان رویم. ما برای سه امتیاز بازی برنامه داریم و با تمام وجود بازی می کنیم.

وی در مورد غایبان تیمش گفت: محمد سهراب نژاد مصدوم است. همچنین دیروز صبح آخرین تست کرونا را دادیم و متاسفانه جواب تست عزیز معبودی مثبت اعلام شد و نتوانستیم او را به خوزستان بیاوریم. جوانانی داریم که می توانند جای این بازیکن را پر کنند.

دیدار تیم های فولاد و ماشین سازی از ساعت ۲۱ روز دوشنبه نهم تیرماه در اهواز برگزار می شود.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار