تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۹
کد خبر: ۲۰۲۸۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هدف ما استمرار ورزش همگانی در بین مردم خوزستان است
  رئیس هیات ورزش‌های همگانی خوزستان با اشاره به هدف این هیات، گفت: هدف ما این است که آمار خوزستانی‌هایی که سه بار در هفته به صورت مستمر ورزش می‌کنند، افزایش پیدا کند و اگر این مهم انجام شود، موفق بوده‌ایم، در غیر این‌صورت مابقی اقدامات نمایش است.

امید حاجتی در گردهمایی هیات‌های ورزش‌های همگانی استان که امروز نهم تیرماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: هر کسی که در این عرصه پا می‌گذارد، باید به حوزه ورزش عشق و توجه ویژه‌ای به سلامت جامعه داشته باشد و این نکته باید مدنظر باشد که در این عرصه، تجهیزات، امکانات و بودجه‌ای پیش‌بینی نشده است و انجام این کار در این حوزه یک کار ارزشی است و یک فرد باید به درجه بالایی از کمال رسیده باشد که در راستای مسئولیت اجتماعی‌اش وقت بگذارد و هزینه کند.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: به هر حال برای سازمان‌های مردم‌نهاد و فعالیت‌هایی که انجام می‌دهند، پیش‌بینی خاصی از نظر بودجه نشده است. اما انسان‌های واقعی باید برای ادای مسئولیت اجتماعی‌شان قدم به عرصه بگذارند و افرادی که در حوزه ورزش‌های همگانی کار می‌کنند، علاوه بر عشق به کار باید دارای قابلیت لازم برای اِشغال جایگاه را نیز داشته باشند.

رئیس هیات ورزش‌های همگانی خوزستان گفت: همچنین اگر قرار باشد عذر کسی را بخواهیم، تلاش‌مان این است که بر اساس یک منطقی و کار کارشناسی دقیق و با استفاده از ارزیابی عملکردی که با مشارکت خود هیات‌‎های شهرستانی است، انجام شود.

وی تاکید کرد: در ساختار سازمانی هیات، بودجه خاص و امکانات خاص نداریم ولی وظیفه ما این است که علاوه بر ساماندهی امورات در تامین امکانات و بودجه موفق ظاهر شویم. هیات‌های شهرستانی باید با شرکت‌ها و ارگان‌ها تعامل داشته باشند و قرار نیست هیات استان به تمام امورات بپردازد و باید تقسیم کار صورت بگیرد.

حاجتی بیان کرد: آمده‌ام و وقت می‌گذارم و در راستای مسئولیت اجتماعی‌ام می‌خواهم به وضعیت جسمی و روحی مردم خوزستان کمک کنم. هدف ما این است که آمار خوزستانی‌هایی که سه بار در هفته به صورت مستمر ورزش می‌کنند، افزایش پیدا کند و اگر این مهم انجام شود، موفق بوده‌ایم، در غیر این‌صورت مابقی اقدامات نمایش است.

وی خطاب به هیات‌های شهرستانی نیز گفت: استمرار در برنامه‌های ورزشی مهم است و باید به این موضوع بیشتر توجه داشته باشید.

ورزش همگانی برای تمام اقشار قابل اجرا است

 همچنین مهدی محمدزاده، دبیر هیات ورزش های همگانی خوزستان، اظهارکرد: ورزش همگانی همانطور که از نامش پیدا است در تمامی شرایط و برای تمامی اقشار قابل اجرا است و وظیفه ترویج و فرهنگ سازی ورزش همگانی در اختیار روسای هیات های شهرستانی است.

وی خطاب به روسای هیات شهرستانی، عنوان کرد: شما متولیان و نمایندگان هیات ورزش های همگانی خوزستان در شهرهای خود هستید و این انتظار می رود که در پوشش اهداف هیات همگانی استان قدم مثبت بردارید و همگام باشید.

دبیر هیات ورزش های همگانی خوزستان با اشاره به معرفی شش هیات شهرستانی به عنوان هیات های برتر استان، گفت: برای ارزیابی بهتر هیات های همگانی شهرستان ها و ایجاد انگیزه فرم هایی با محوریت ۹ موضوع و هدف ورزش همگانی تهیه و به شهرستان ها ارسال شد و در نهایت نیز با محاسبه داده هایی که توسط هیات شهرستان همراه با مستندات مربوطه به هیات استان ارسال شد، هیات های برتر انتخاب شدند.

به گزارش ایسنا، در این مراسم علاوه بر معرفی شش هیات برتر ورزش های همگانی استان، از عالی محمدی، ورزشکار این هیات که دور ایران را با دوچرخه رکاب زدند و رکورد او به ثبت رسید، با اهدای لوح، تقدیر شد. همچنین در این مراسم از عبدالجمال مقدم، روپایی زن خوزستانی تقدیر به عمل آمد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار