تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹
کد خبر: ۲۰۲۹۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۵ برد پیاپی برای شاگردان نکونام/ فولاد، مدعی تازه
تیم فولاد خوزستان در ۵ بازی گذشته خود همه حریفانش را برده و مدعی سهمیه آسیایی است.

روز گذشته تیم فولاد خوزستان در هفته بیست‌ و دوم از رقابت‌های لیگ برتر در استادیوم شهدای فولاد خوزستان در حالی که با یک گل از ماشین‌سازی تبریز عقب بود، توانست به بازی برگردد و با نتیجه دو بر یک حریف خود را شکست دهد.

شاگردان جواد نکونام هر دو بازی خود در آغاز دوباره لیگ برتر را با پیروزی و در مجموع ۵ بازی آخر خود را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند تا خود را به جمع مدعیان نزدیک‌تر کنند. فولادی‌ها از تعطیلی بیش از صد روزه لیگ نهایت استفاده را بردند و اردوی خود را در تهران برگزار کردند و بازی‌های دوستانه زیادی را پشت سر گذاشتند تا با آمادگی بالا وارد مسابقات شوند.

نکونام پس از بازی روز گذشته تیمش مقابل ماشین‌سازی تبریز گفت: نمی‌دانم تا پایان فصل چه اتفاقی می‌افتد ولی بازیکنان‌مان تا این‌جای فصل گل کاشته‌اند. به مجموعه باشگاه فولاد و هواداران که جای‌شان خالی است تبریک می‌گویم.

تیم فولاد خوزستان در پایان هفته بیست‌و دوم لیگ برتر با ۳۹ امتیاز و با یک اختلاف امتیاز نسبت به سپاهان رده دومی، در رده سوم جدول قرار دارد. باید دید نکونام و شاگردانش در ادامه لیگ چه نتایجی را کسب خواهند کرد؟ آن‌ها اکنون مدعی سهمیه آسیایی هستند و نیم نگاهی به لغزش سپاهان و پرسپولیس دارند تا با کسب نتایج خوب جایگاه خود را بهبود ببخشند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار