تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۰
کد خبر: ۲۰۲۹۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دزفول زیر سایه خورشید؛ عطر بیرق رضوی در شهر مقاومت پیچید/ تصاویر‌
 کاروان زیر سایه خورشید با حضور در میان اشک‌ها و لبخندهای مردم شهرستان دزفول برای چندمین سال متوالی خیابان‌های شهر مقاومت را عطرآگین کرد.

 همزمان با دهه کرامت و به کرم امام رئوف حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) و با حضور خدام حرم ثامن الحج(ع) در شهر همیشه مقاوم دزفول، باز هم عطر بیرق سبز حرم رضوی فضا را معطر ساخته است.

امروز در نخستین روز از حضور آرامش بخش خادمان آستان قدس، از دختران شهدای مدافعان حرم دزفول در دفتر امام جمعه این شهرستان تجلیل شد. خادمان حرم رضوی در ادامه با بیرق حرم مطهر از گروه‌های جهادی این شهرستان به سبب ماه‌ها فعالیت جهادی تقدیر کردند.

در این‌باره مسئول کانون خادمیاران آستان قدس رضوی در دزفول، اظهار داشت: امروز خدام بارگاه امام رضا(ع) از دختران شهیدان مدافع حرم دزفول تجلیل و با گروه‌های جهادی دیدار کردند.

رضا آیت افزود: خادمان حرم امام رضا(ع) با توجه به سال جهش تولید از کارگاه تولیدی آوان طب دزفول که لوازم پزشکی تولید و به سایر مناطق صادر می‌کند، نیز بازدید کردند.

وی گفت: این کارگاه تولیدی بیش از 170 نیروی فعال دارد. مدیرعامل این کارگاه به مناسبت ورود خادمان رضوی به هر نفر از کارکنان مبلغ 2 میلیون ریال عیدی پرداخت کرد.

مسئول کانون خادمیاران آستان قدس رضوی افزود: 300 بسته تجهیزات پزشکی و پرستاری نیز به بیمارستان‌های امام رضا (ع)  و استان خوزستان اهدا شد.

به گزارش تسنیم، سال‌های گذشته با ورود کاروان زیرسایه خورشید دلدادگان امام رئوف از هر گوشه از شهر و روستای شهرستان سعی می‌کردند خود را به بیرق سبز امام رضا(ع) برسانند تا با استشمام عطر خوش رضوی از راهی دور دل‌شان را به پنجره فولاد رضا(ع) گره بزنند.

امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا که متاسفانه سلامتی بسیاری از هم‌وطنان و هم استانی‌هایمان را به خطر انداخته این کاروان معنوی برنامه تجمعی نداشته و سعی شده تا در قالب برنامه‌های محدود حضور پیدا کنند.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار