تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۶
کد خبر: ۲۰۳۰۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برترین‌های مسابقه مجازی ووشو خوزستان مشخص شدند
  نایب رییس هیات ووشو خوزستان گفت: نفرات برتر رقابت‌های مجازی ووشو خوزستان ویژه آقایان و بانوان مشخص شدند.

ندا نیسی اظهار داشت: این مسابقات در بخش تالو و ساندا و در ۲ رده سنی نونهالان و نوجوانان، با اجرای فرم در حد یک دقیقه برگزار شد که در پایان به نفرات برتر حکم و مدال قهرمانی اهدا شد.

وی عنوان کرد:  این پیکارها به دلیل شیوع بیماری کرونا از پنجم تیرماه به مدت یک هفته با حضور ۱۲۰ ورزشکار در خانه شرکت کنندگان برگزار شد که در فرم "دائوشو" رده سنی نونهالان محمدطاها اصولیان، دانیال عساکره و علی ویسی اول تا سوم شدند همچنین در فرم "جین شو"، حسین نصاری، محمدحسین فرهانی و ابوالفضل خدری عنوان اول تا سوم را به خود اختصاص دادند. در مسابقات فرم " تای چی" رده سنی نوجوانان محمدامین گرگی پور، امیرحسین طیبی و مسعود تراکمی اول تا سوم شدند.

نایب رییس هیات ووشو خوزستان ادامه داد: در مسابقات نونهالان تای چی ویژه بانوان روژینا رییسی، اتوسا موسوی و حنانه بختیاری اول تا سوم شدند همچنین در رقابت های نونهالان فرم "جین شو" آلا کاهنی، مبینا بنی سعید و یکتا فلاحی مقام اول تا سوم را کسب کردند. در رده سنی نوجوانان فرم " تای چی" هلیا موسوی، نرگس عباسی بهبهانی و فاطمه شکاری اول تا سوم شدند همچنین در مسابقات نوجوانان فرم "دست سنتی" فاطیما جهان بخش،آیلین سلیمانی و ثنا زارع پور مقام اول تا سوم را به دست آوردند.

وی افزود: در مسابقات نونهالان فرم "چانگ" نگین مقدم پور، عسل بنی سعید و آیلین طیبی اول تا سوم شده همچنین در رقابت های نونهالان فرم "سلاح کوتاه" آلا کاهنی، مبینا بنی سعید و نیکا مرادی  عنوان اول تا سوم را کسب کردند. در مسابقات سبک "تایچی چوان" در رده سنی نوجوانان نرگس عباسی، فاطمه آریا فرد و نفس خجسته اول تا سوم شدند.

نیسی گفت: همچنین یک دوره مسابقه قرآن و اذان به صورت مجازی برای ووشوکاران استان خوزستان برگزار شد که در بخش ترتیل رضا یوسف نیا، محمد آزاده و جواد جناحی رتبه اول تا سوم را به دست آوردند همچنین در بخش صوت و لحن حسین ثامری، سیدمجتبی موسوی و حیدر جنامی اول تا سوم شدند. در بخش اذان ساجد خضراوی، اکبر جلیلی و پویا پارسافر مقام اول تا سوم را کسب کردند.

وی هدف از برگزاری این رقابت ها را پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا و فرهنگ ورزش در خانه عنوان کرد و گفت: بی شک در ایام موجود رعایت توصیه های بهداشتی، فاصله اجتماعی و ماندن در خانه بهترین اقدام ممکن است.

به گزارش ایرنا با توجه به تعطیلی سالن‌های ورزشی، مسابقات، مدارس و حضور ورزشکاران در منزل، این مسابقات با استقبال خانواده ها و ورزشکاران استان همراه بوده است و به نظر می‌رسد اجرای این قبیل مسابقات در حفظ آمادگی و شور و نشاط ورزشکاران بسیار اثرگذار خواهد بود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار