تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۸
کد خبر: ۲۰۳۰۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
طرح تحول "آجر به آجر" برای نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان اجرا می‌شود
  مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: طرح تحول آجر به آجر برای نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با مشارکت دانش‌آموزان و اولیا در خوزستان اجرایی می‌شود.

 علی قربانی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان در مراسم افتتاح دبستان 8 کلاسه حضرت رقیه(س) در بندر امام خمینی(ره) که با حضور مسئولان شهرستانی انجام شد، ضمن تشکر از مشارکت پتروشیمی مارون اظهار داشت: توسعه فضای آموزشی باعث بهبود کیفیت تعلیم و تربیت شده و ایجاد چنین فضاهایی سبب رشد و محلی برای پرورش فرزندان ما که آینده ساز جامعه هستند، می‌شود.

وی افزود: باوجود تمام سختی‌ها تا پایان امسال در شهرستان ماهشهر 44 کلاس درس به ظرفیت فضاهای آموزشی این شهرستان افزوده می‌شود.

قربانی بیان داشت: دبستان 8 کلاسه حضرت رقیه (س) با زیربنای 634 مترمربع با اعتباری بالغ بر 17 میلیارد ریال احداث و تحویل آموزش و پرورش شده است.

قربانی در ادامه با اشاره به طرح تحولی آجر به آجر بیان کرد: فلسفه وجودی این طرح جمع‌آوری کمک‌های کوچک با وجود داشتن قلب های بزرگ است؛ حتی دانش آموزان و اولیای مدرسه هم می‌توانند در ساخت مدرسه خود شرکت کنند و سهمی داشته باشند.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار